Tehdäänkö tämmönen huumoriketju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaaneitaatustivastaatähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaaneitaatustivastaatähän

Vieras
Tähän ketjuun kaikenlaisia kommellluksia omasta ja tuttujen elämästä, kiitos. Kaikkia ihan uunoja juttuja, jopa ällöttäviä. Kaikenlaisia juttuja. Ei mitään sääntöjä. Harmaat tosi tervetulleita. Ymmärsikö kukaan mitä tarkoitin?

Esimerkkeinä voisin mainita:
- lasten suusta
- lasten temppuja
- äiti on väsynyt
- silloin häpesin itseäni
- silloin häpesin miestäni
- vanhemmat ihmiset (anopit, apit, yms) sopimattomine sanontoineen ja tekoineen
- lemmikkien temppuja
- kroppa kenkkuilee-juttuja
- ärsyttäneitä juttuja

Tytär oli mummun hoivissa ja suuttuneena paukutteli ovia, mummu laittoi sukkahousut ovenväliin.Tyttö paukautti ovea kuului vain suhaus ,yritti uudestaan ei kuulunut mitään.Tyttö tokaisi:kuka haatana on pannu hukkahoutut oven väliin. :kieh:

Mulla ei tuu nyt mitään tarinaa mieleen mutta tällä palstalle mua nauratta sellanen komiikka ja tilannetaju huumori. Siis sellanen mikä ei tarkoita mitään pahaa kenellekkään, mut siinä on jotain hupaisaa ja mitä etenkin harmaat viljelee. :) Jotkut mustat myös osaa tän taidon:)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mulla ei tuu nyt mitään tarinaa mieleen mutta tällä palstalle mua nauratta sellanen komiikka ja tilannetaju huumori. Siis sellanen mikä ei tarkoita mitään pahaa kenellekkään, mut siinä on jotain hupaisaa ja mitä etenkin harmaat viljelee. :) Jotkut mustat myös osaa tän taidon:)

Just näitä juttuja hian tällä. :D

Yhteistyössä