Tehdäänkö palstan oma tutkimus ehkäisystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eme

Vieras
Kuinka monen ehkäisy on pettänyt?
Tuntuu että täällä jokatoisen ehkäisy pettää..ja näin ei saa sanoa mutta usein myös sopivalla ikäerolla tapahtuu vahinkoja.. jos oikeasti olisi totta kortsupaketeissä lukisi "ehkäisee 50% varmuudella",samoin pilleripakkauksissa.

No niin eli otetaan vaikka 100 vastausta ja lasketaan siitä kuinka monen on pettänyt.

Minä olen vastaus numero 1: ehkäisynä ollut hormonikierukka ja pillerit,eikä ole pettänyt.

6vuotta käytin Implanon-ehkäisykapselia. Ei pettänyt, mutta raskaaksi tulin heti kun otettiin pois, ja mies oli kyllä tietoinen siitä että se poistettiin ja (näin ei varmaankaan pitäisi sanoa täällä ) lapsen "hankkiminen" oli yhteinen pätös.

Nyt käytän hormonikierukkaa. Ei ole pettänyt.

Aiemmin käytin e-pillereitä. Eivät pettäneet koskaan.

Välillä käytössä pelkät kortsut. Muutama mennyt rikki, mutta onni on ollut matkassa eikä vahinkoraskauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kondomi on pettänyt. Ihan oikein käytetty, ei rikkoontunut ainakaan siten että sen olisi voinut ihmissilmällä nähdä.

Peesaan.

Mutta ottaen huomioon että kuitenkin sitä seksiä on tullut harrastettua yli 10 vuotta ainakin, ja aika monta kertaa, niin onhan sen ehkäisyn toimivuus ollut kuitenkin siihen nähden ihan hyvä :)

Että jos nyt 1 kerran vaikka 2000:sta (no en tiedä kuinka monta kertaa on tullut naitua) ehkäisy on mulla pettänyt, niin sehän on suorastaan loistoehkäisy ;)

Vaikka yksi sadastakin olisi, niin olishan sen ehkäisyn teho ollut silloin mulla kuitenkin 99% =) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Eme:
Kuinka monen ehkäisy on pettänyt?
Tuntuu että täällä jokatoisen ehkäisy pettää..ja näin ei saa sanoa mutta usein myös sopivalla ikäerolla tapahtuu vahinkoja.. jos oikeasti olisi totta kortsupaketeissä lukisi "ehkäisee 50% varmuudella",samoin pilleripakkauksissa.

No niin eli otetaan vaikka 100 vastausta ja lasketaan siitä kuinka monen on pettänyt.

Minä olen vastaus numero 1: ehkäisynä ollut hormonikierukka ja pillerit,eikä ole pettänyt.

Ehkäisynä keskeytetty, ei ole pettänyt koskaan.

On pettänyt. Mutta silloin otin pilleriä myöhässä. Pieni lohtu.

Pillerit = sucks ehkäisytehon kannalta... jos ei ole muistikelloa huutamassa ranteessa

Kortsut = hajoilee vaikka ostaisi kuinka isoa jne

Olen käyttänyt viittä merkkiä pillereitä, hormonikierukkaa ja 5 vuotta pelkkää kondomia sekä muutaman kerran kokeillut ehkäisypuikkoja enkä ole tullut ei-toivotusti raskaaksi.

Ehkäisynä oli exän kanssa pillerit, ei pettäneet, nykyisen kanssa ainut ehkäisy jota ollaan käytetty on keskeytetty yhdyntä, eikä ole sekään pettänyt. Kaksi lasta on, jotka on suunnitellulla aikavälillä tehty ja kolmannelle annettu nyt lupa tulla. ja 7 vuotta ollaan yhdessä oltu.

Yhteistyössä