K
kyselee
Vieras
Lapsella jäi varpaat oven väliin ja nyt keskimmäinen varvas niin kipeä ettei siihen saa koskea. Tekeekö lääkäri varpaalle jotain? Vai onko vain "kotihoito".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja varvas 2 kohtaa murtunu:Ei tee muuta ku teippaa. Tiedän kokemuksesta
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kuis sormi? Kauanko kestää parantua? Itsellä epäilen että etusormi murtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Käytä lääkärissä niin kuvaavat että miten on mennyt, ettei ole pois paikoiltaan tai mitään. Mulla on pikkuvarvas murtunut monesti ja hoitona on ollut vain että teipillä kiinni viereiseen varpaaseen.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Käytä lääkärissä niin kuvaavat että miten on mennyt, ettei ole pois paikoiltaan tai mitään. Mulla on pikkuvarvas murtunut monesti ja hoitona on ollut vain että teipillä kiinni viereiseen varpaaseen.
Mulle sanottiin lääkärissä, ettei sitä kannata edes kuvata, kun sille ei kumminkaan tehdä mitään.
Mulla on isovarpaan viereinen varvas pisin, likastuin niin, että tökkäsin sen pisimmän varpaan ja kauhea mustelma ja turvotus tuli jalkapöydän päälle.
Kuulema luultavasti murteella siitä jalkapöydän päältä, mutta ei kannata kuvata, koska hoito ei muutu siitä.