Teettekö te päivisin muuta kuin istutte koneen ääressä?

  • Viestiketjun aloittaja Nyhjöttäjä
  • Ensimmäinen viesti
Nyhjöttäjä
Minulla on ainakin niin, että jos näin lapsen aamupäiväunien aikaan tulen tänne koneelle, niin tähän kyllä jumitun koko päiväksi. Siis toki lapsen hoidan, syötän, leikin yms. kunhan herää. Mutta taas houkutus tulla tänne takaisin, kun lapsi menee iltapäiväunille. Ja saatanpa olla niinkin huono äiti, että lapsen leikkiessä kiltisti lattialla itsekseen, tulen tähän istumaan...

Mutta jos heti aamusta lähdetään vaikka kävelylle, kaupungille, johonkin kyläpaikkaan tms. en mene koneelle yleensä koko päivänä. Sitä jotenkin niin virkistyy, ettei jaksa tulla tähän nyhjöttämään.

Tänään oli sellainen aamu, etten kopeutunut lähtemään minnekään. Joten nyhjötän tässä.
 
No mäin kun pojan kans kaksin on päivät, mullon palsta auki ja häsellän samalla. Siis istahdan aina välillä, nytkin juon aamukahvia ja poika leikkii tossa vieressä lattialla.
Se on vaan vähän tyly poika, ku se ei tykkää leikkiä mun kans kauaa ku se haluaa itsekseenkin olla :D
 
Yleensä oon päivät töissä ja illat menee perheen parissa. Nyt meillä on poika kovassa kuumeessa ja six kotona ollut muutamat päivät..
Poika onnex paranemaan päin.. siis tänään vietämme kuumeettoman päivän ja huomenna takaisin molemmat omiin päväkoteihin (äiti töihin ja lapsi leikkimään kavereiden kaa).
Nyt poikkeuksellisesti tuli sauma tulla koneelle, kun tämä poikamme katsoo lemppari leffaansa (autot)
 
Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Mä oon melkein koko työpäivän tässä koneen ääressä niin samalla tulee palstailtua :D
...sama täällä :wave: paitsi silloin kun on tosi kiire, ei ehdi roikkua täällä... iltapäivällä en sit varmaankaan kerkee...onhan se ilo otettava nyt sit irti ja roikuttava täällä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Mä oon melkein koko työpäivän tässä koneen ääressä niin samalla tulee palstailtua :D
...sama täällä :wave: paitsi silloin kun on tosi kiire, ei ehdi roikkua täällä... iltapäivällä en sit varmaankaan kerkee...onhan se ilo otettava nyt sit irti ja roikuttava täällä :D

Samoin :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:
Mä oon melkein koko työpäivän tässä koneen ääressä niin samalla tulee palstailtua :D
...sama täällä :wave: paitsi silloin kun on tosi kiire, ei ehdi roikkua täällä... iltapäivällä en sit varmaankaan kerkee...onhan se ilo otettava nyt sit irti ja roikuttava täällä :D

Samoin :D
Juu näin minäkin, kun oottelee et ohjelmat siirtää tietoja yms niin aikaa kurkata mitä täällä tapahtuu....
 
mami
en tee mtn muuta. vauvan olen opettanut itse vaihtamaan vaippansa ja imetyksen lopetin het kättelyssä, kas se kun häiritsisi tätä mun pääelinkeinoa. nyt vauva laittaa siis itse vastikkeet pulloon ja lämmittää sen mikrossa. toi mikro on kyllä pelastus! taaperokin tekee itse juuri mikrossa pääasiallisesti ruokánsa. vaihtaa myöskin itse vaippansa, pesee pyllynsä ja ´menee päikyille. taaperolla muuten on tapana laittaa pyykkikone pyörimaan ennen päikkyjä, niin hän saa sit herä'ttyään laittaa pyykit suoraan kuivuriín ja viikatakin hän ne ehtii viel siinä ennen päivällisen laittoa. poika on kyl tosi kätsä tapaus, jossain välissä hän siin tiskailee ja siivoilee yms. en tulis lainkaan toimeen ilman tota taaperopoikaa!
 

Yhteistyössä