miuku
Siinäpä se! Me syödään usein vaan yksi ruoka ja sitten vaan napsitaan välissä leipää jne... Ei vaan jotenkin osaa enää väkertää iltapäiväksi jotakin toista ruokaa.
Tällä tavalla kasvaa lihavia aikuisiaAlkuperäinen kirjoittaja miuku:Siinäpä se! Me syödään usein vaan yksi ruoka ja sitten vaan napsitaan välissä leipää jne... Ei vaan jotenkin osaa enää väkertää iltapäiväksi jotakin toista ruokaa.
Sama. Ei tuu kalliiksikaan kun ei väsää aina kahta uutta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syömme kaksi ruokaa päivässä ja usein se toinen on edellisen illan joko lämmitetty tai muunnos
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Tällä tavalla kasvaa lihavia aikuisiaAlkuperäinen kirjoittaja miuku:Siinäpä se! Me syödään usein vaan yksi ruoka ja sitten vaan napsitaan välissä leipää jne... Ei vaan jotenkin osaa enää väkertää iltapäiväksi jotakin toista ruokaa.
Meilläkin naapurustossa monet äidit sanovat, etteivät ITSE syö kahta ruokaa päivässä... eivät vaan voi. Miksiköhän minä olen äideistä hoikin, vaikka syön kaksi reilua lämmintä ateriaa päivässä, lisäksi aamu-, ilta- ja välipalat lasten kanssa....
näin meilläkin. pakkasesta myös monesti se toinen sapuska, teen aina ison satsin ja lyön osan pakkaseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syömme kaksi ruokaa päivässä ja usein se toinen on edellisen illan joko lämmitetty tai muunnos
Metsola, olet siis ilmeisesti kanssani samaa mieltä. Lapset pysyvät hoikkina kun syövät kaksi ateriaa + aamu-, väli- ja iltapalat. Niinhän minäkin kirjoitin.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Tällä tavalla kasvaa lihavia aikuisiaAlkuperäinen kirjoittaja miuku:Siinäpä se! Me syödään usein vaan yksi ruoka ja sitten vaan napsitaan välissä leipää jne... Ei vaan jotenkin osaa enää väkertää iltapäiväksi jotakin toista ruokaa.
Meilläkin naapurustossa monet äidit sanovat, etteivät ITSE syö kahta ruokaa päivässä... eivät vaan voi. Miksiköhän minä olen äideistä hoikin, vaikka syön kaksi reilua lämmintä ateriaa päivässä, lisäksi aamu-, ilta- ja välipalat lasten kanssa....
Ei sitä ruoka tarvitsekaan 2kilokaupalla" suuhun mätätä ja ku syö ruuna kanssa salaattia ja leipää itse tuokaa ri tarvitse nii apljoa syädä.
meidän lapse tei todelalkaan le liahvia, päinvastoin kaia jopa tosi hoikkia, viakak syövät aamuisnpuuroa/ muroja tai jugurttia,lounaan, välipalallakahvi/ tee ja joku makea, päivällinen ja iltapala ( joskus vielä juhlissa o joku herkku lisäksi)
Minusta kalliikis tulee se ettei syö säännöllisesti,koska silloi usein "puputetaan" sitä kallista leipää ja sen pääle on sit satava leikkelettä jotka o tosi kalliita