V
vieras
Vieras
Mun ymmärtääkseni(mikäli luin kirjoittamaasi oikein) sulle on luvattu kirjoittaa tuo päivätyö paperille tietyksi aikaa. Ei elämän loppuun saakka, mikä on aivan ymmärrettävää, tilanteet muuttuvat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta jos olen saanut nimenomaan päivätyön vakituisena toimena, niin eikö sen kuulu olla työsopimuksessakin vakituisesti? Tilanteet muuttuvat, totta ja silloin voidaan asioita tarkastella uudelleen. Mutta vakituinen on ihan eri asia kuin määräaikainen..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun ymmärtääkseni(mikäli luin kirjoittamaasi oikein) sulle on luvattu kirjoittaa tuo päivätyö paperille tietyksi aikaa. Ei elämän loppuun saakka, mikä on aivan ymmärrettävää, tilanteet muuttuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Kapean leivän ääressä:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Kun mä tein vielä määräaikaisia töitä, niin jokaisesta kirjoitettiin aina oma määräyskirja. Se vastaa työsopimusta eli sinää oli määritelty mm. se, mistä mihin määräyskirja on voimassa, työajat yms. Ja kun otin vastaan vakituisen toimen, se oli viimeinen määräyskirja, joka oli muuten samantyyppinen mutta työsuhde määriteltiin vakituiseksi ja se oli voimassa toimen vastaanottamispäivästä eteenpäin ilman mitään päättymispäivää. Ja olen siis töissä kunnallisella/valtiolla (en oikein enää muista, kumpi :ashamed: ).
Kyllä kunnallisella allekirjoitetaan myös työsopimus tai vastaava. Ja jos olet vakituista toimea hakenut ja sen saanut, niin älä missään nimessä kirjoita nimeäsi alle mihinkään määräaikaiseen paperiin! Mä en itse tekisi päivääkään töitä ilman työsopimusta.
Saanko udella, että millaisella alalla aloitat hommat?
Valtiolla ainakin tulee nuo määräyskirjat ilman että itse mitään allekirjoittaa.
Meillä allekirjoitettiin ja sitten sai itselleen siitä oman kappaleen. Mulla on noita jokunen tuolla nivaskassa... kun pätkät oli välillä kahden päivän mittaisia, mutta välillä taas monen kuukauden.