Teetkö puolisosi kanssa ikinä mitään omituista ja lapsellista? Kerro mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
kateellisena luen miten kivaa teillä muilla on:( meillä ei oo mitään .olaan hiljaa ja nökötetään ja puhutaan välillä jostain tyylin ompa kurja ilma ulkona..
nytkin mies pelaa,minä olen koneella lapsi kattoo tv:tä ja toinen nukkuu.
mun mies on aika ärsyttävä nykyään..ei mulla ole kivaa sen kanssa. ei riidellä mutta ei kyllä mitään muutakaan.

Heitä sitä vesi-ilmapallolla!

pitäski joskus koittaa:) en vaa tiiä mahtais varmaa suuttua siitä!!
pitäsköhän heti käydä lasten vesipyssyllä koittamassa ampua sitä kun se pelaa;)

Iltasella kun lapset on jo menneet nukkumaan, niin katotaan elokuvaa tai jotain ohjelmaa ilman ääntä ja keksitään vuorosanoja (yleensä teemme näin, jos ohjelma on tylsä ) tyhmää, mut hupasaa!! :D
Ja sitten aamuisin kun loikoillaan vielä sängyssä ja lapset on kattomassa lastenohjelmia tai jo leikkimässä, niin laulaa loilotellaan eri lauluja ja keksitään niihinkin uusia sanoja ja sekin on sikahauskaa :D Joskua ollaankin mietitty, että entä jos kaikki kuuluis seinänaapurille, mahtais jo meille piipaa auton soittaa. :D
Ja monenmoista muuta lystiä... ;) Kutitellaan (mies väittää, ettei kutia mistään... ja pyh, varmaan kutiaa )

Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
kateellisena luen miten kivaa teillä muilla on:( meillä ei oo mitään .olaan hiljaa ja nökötetään ja puhutaan välillä jostain tyylin ompa kurja ilma ulkona..
nytkin mies pelaa,minä olen koneella lapsi kattoo tv:tä ja toinen nukkuu.
mun mies on aika ärsyttävä nykyään..ei mulla ole kivaa sen kanssa. ei riidellä mutta ei kyllä mitään muutakaan.

Heitä sitä vesi-ilmapallolla!

pitäski joskus koittaa:) en vaa tiiä mahtais varmaa suuttua siitä!!
pitäsköhän heti käydä lasten vesipyssyllä koittamassa ampua sitä kun se pelaa;)

Mun mies kun äköttyy koneelle pelaamaan, niin meen sitä oikein urakalla kiusimaan... kutitan, höpötän, pusuttelen jne. Pian se sit kömpii ylös ja tulee viekkuun tai muuten vain "herää" tähän maailmaan :D

Leikitään, että asutaan Amerikassa ja puhutaan englantia toisillemme :)
Mies pelottelee mua, jos katotaan kauhuelokuvia ym.
Kutittaa myös usein naurukuolemaan saakka ja jahtaa mua.
Makuukamarissa erinäisiä roolileikkejä...

kävin ampumassa vesipyssyllä..
vastaus hei vittu lopeta..mene noi kuulokkeet rikki..jatkoin vaan ja nauroin ja vastaus vittu lopeta nyt:(
että näin

:D Anteeksi, mutta miehet voi kyl olla äreitä, jos noin tekee. Keitä sille hyvityskahvit. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja caty:

Mekin puhutaan englantia. Se on erityisen hauskaa, koska sitä me osataan kaikista huonoiten. :D

vastaus hei vittu lopeta..mene noi kuulokkeet rikki..jatkoin vaan ja nauroin ja vastaus vittu lopeta nyt:(
että näin

:D Anteeksi, mutta miehet voi kyl olla äreitä, jos noin tekee. Keitä sille hyvityskahvit. :hug:

no en varmaan keitä..
mulla tuli taas niin paha mieli kun tajusin miten mätä meidän suhde on:(

Alkuperäinen kirjoittaja caty:

Mekin puhutaan englantia. Se on erityisen hauskaa, koska sitä me osataan kaikista huonoiten. :D

Samoin meillä on aika tönkköenkkua :) Meillä on myös amerikan roolinimet :)

että näin

no en varmaan keitä..
mulla tuli taas niin paha mieli kun tajusin miten mätä meidän suhde on:(

No, älä välitä, tosi monen muunkin mies ois tosta ärähtänyt. Anteeksi että yllytin tommoseen.

Hei! MINÄVAANIN MIES!!!! Anteeksi, se oli mun syytä. Älä oo niin tosikko.

Käy uudelleen ampumassa sillä vesipyssyllä... :D Jaksaako sun ukkos muka moisesta mököttää ja ärrätä, uutta vesisuihkua vain kehiin, niin ainakin mä tekisin!! ;) Ja sit halipusuja....

Mä leikin joskus autossa, että oon juoksemassa, silleen, et pää menee ylösalas ja kädet eteen ja taakse, kuin hölkätessä. Sit mies kiihdyttää, että mä joutusin juosta lujempaa.

vähä niinku meidän auto ois semmonen kiviset-soraset-auto. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Käy uudelleen ampumassa sillä vesipyssyllä... :D Jaksaako sun ukkos muka moisesta mököttää ja ärrätä, uutta vesisuihkua vain kehiin, niin ainakin mä tekisin!! ;) Ja sit halipusuja....

ei se siitä mököttämään rupee niin et koko loppupäivän mököttäs mutta..
tollanen yrmee eikä innostu siis mistään.
en viiti enään uudelleen mennä ampuun ettei VAAAN tuo sen xboxi mee riki ja ne helvetin kuulokkeet hui! sithän se vasta oliskin kun sen rakas lelu hajois.

Hmmm.

Kauan sitten kasasin tyynyistä, lakanoista ja pahvilaatikoista Mallorcalaisen ravintolan. Pukeuduttiin juhlavasti (mies laittoi kalsarit päähän ja minulla taisi olla kulahtanut kesämekko). Syötiin todella hyvin, pitkän kaavan mukaan kunnon viini-illallinen "ravintolassamme".

Kiinassakin käytiin. Siellä piti olla hippasta ja muita kivoja leikkejä pimeässä huoneessa. Ja jostain syystä miehellä taas kalsarit päässä.

Kerran rakennettiin lakanoista teltta parvekkeelle ja nukuttiin yö siellä. Ikävä oli herätä aamulla naama punaisena, kun "teltta" oli romahtanut ja aurinko porotti kasvoille...

Ai joo, joskus oltiin vähän riidelty ja päätettiin lähteä matkoille. Itse matka jäi köyhiltä opiskelijoilta väliin, mutta tiputettiin postiluukustamme meille kortti, jossa kerrottiin, että aurinko paistaa taas meidänkin elämään.

Onhan näitä, mutta näistä on jo aikaa. Nykyään ihan vaan tanssitaan tai ollaan apinoita tms. koko perheen voimin, minä, mies ja meidän tyttö.

me ei tehä mitään.Mun mies on tosikko ja pudistelee vaan päätään jos hulluttelen.
Voiko olla onnellinen jos ei hulluttele??

Onko kellään hyvää suhdetta muilla kuin näillä pelleillä?

MÄ ehkä tykkäisin moisesta,mut ei ehdi.Mies aina toissä taikka jotain perkeleen kiirettä muuten.Meillä niin hektistä,hyvä että saadaan tärkeet asiat ees puhuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja määä:

Näillä pelleillä?

Kyllä muillakin, kuin... näillä pelleillä... voi olla hyvä suhde. Pelleily ei ole hyvän suhteen mitta.

Mutta sinut mikä pisti käyttämään noin töykeää ilmaisua? Jos harmittaa ja kateus jyllää, niin tee ihmeessä asialle jotain. Keksi "pellejuttu", mihin miehesikin voisi innostua mukaan. Mielikuvituksesta ja viitseliäisyydestä tässä vain on kyse, ja jokainen omistaa kumpaakin ainakin pienen ripauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:

Näillä pelleillä?

Kyllä muillakin, kuin... näillä pelleillä... voi olla hyvä suhde. Pelleily ei ole hyvän suhteen mitta.

Mutta sinut mikä pisti käyttämään noin töykeää ilmaisua? Jos harmittaa ja kateus jyllää, niin tee ihmeessä asialle jotain. Keksi "pellejuttu", mihin miehesikin voisi innostua mukaan. Mielikuvituksesta ja viitseliäisyydestä tässä vain on kyse, ja jokainen omistaa kumpaakin ainakin pienen ripauksen.

Se pelle oli nyt vaan lyhyt ilmaisu siitä että nä pariskunnat pelleilee.
Ei se mikään töykeä ilmaisu ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:

Näillä pelleillä?

Aivan samaa mieltä.

Mä leikin joskus autossa, että oon juoksemassa, silleen, et pää menee ylösalas ja kädet eteen ja taakse, kuin hölkätessä. Sit mies kiihdyttää, että mä joutusin juosta lujempaa.

vähä niinku meidän auto ois semmonen kiviset-soraset-auto. :snotty:

:laugh: ihana. Mä kerroin tän miehelle ja kysyin saanko mäki alkaa harrastaan moista...katto vähä pitkään ja totes, että jos nyt välttämättä haluat...
Välillä tupsupiponi kans jammailen repsikan paikalla ja sillonki mies sanoo vaa et kivan näköstä varmaa vastaantulijoille ku valkonen tupsu vaa heiluu :D