teeskenteletkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuorena teeskentelin usein ja jopa yhden 6v suhteen ajan teeskentelin aina orkkuja. Nykyään olen itsekäs ja vaadin itselleni orkun ja jos mies ei muuten osaa niin teen joko itse omilla käsilläni samalla tai sitten teen niin kuin yleensä eli neuvon miehelle ihan kädestä pitäen miten tehdä ja annan samalla vielä tarvittavia lisäohjeita jotta homma menee varmasti juuri kuin haluan.

En ole koskaan teeskennellyt ja yhdessä ollaan oltu 12 vuotta. Yleensä aina saan sen orgasmin ja jos joskus on käynyt niin, että en ole saanut, en ole todellakaan alkanut teeskentelemään. Saatko ap itse itsellesi orgasmin?

Ihan suhteen alussa.
Kuulemma se kannattaa jos haluaa suhteesta pidemmän (jonkun tutkimuksen mukaan)
;O)

Nykyisin en. Nykyisin ei tarvitse,hän tietää miten toimia, mut aina ei toimi ja sekin toimii.
Seksi ilman orkkua o.k, mutten kestäisi vuosia niin.
Orkku on hyvä, varsinkin kun on paljon stressiä.
;O)

Tunnustan että on varmaan 2 kertaa 12v aikana jolloin en ole saanut orgasmia enkä ole teeskennellyt. Ei se mikään iso juttu oo jos ei saa orkkua, voi olla stressiä yms. Seuraavalla kerralla varmasti voi jo rentoutua.

Ei ole ihmekään, jos ei ikinä saa, jos aina teeskentelee. Jos mä oisin miehenä tollasessa suhteessa, jossa nainen teeskentelee, tuntisin itseni kyllä todella petetyksi. Jatkuvaa valehtelua. Miten joku voi tehdä kumppanilleen noin?

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Siis ette te oikeasti voi puhua noin kumppanille seksin aikana :o :laugh: Oikeesti mun mielestäni kamalaa ja loukkaantuisin verisesti jos mulle sanottais seksin aikana vastaavaa...

Onko valehtelu parempi?

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Ei ole ihmekään, jos ei ikinä saa, jos aina teeskentelee. Jos mä oisin miehenä tollasessa shteessa, jossa nainen teeskentelee, tuntisin itseni kyllä todella petetyksi. Jatkuvaa valehtelua. Miten joku voi tehdä kumppanilleen noin?

Täydellinen peesi. Hyvin lyhytnäköistä ja lapsekasta toimintaa.

Siis ette te oikeasti voi puhua noin kumppanille seksin aikana :o :laugh: Oikeesti mun mielestäni kamalaa ja loukkaantuisin verisesti jos mulle sanottais seksin aikana vastaavaa...

No mies tietää jo että miulla välillä muutenkin vaikeeta niin se on jo tottunut. :) Ei sille mitään voi, ja oon kyllä painottanut ettei se mitenkään johdu miehestä eikä sen toiminnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:

Onko valehtelu parempi?

Ei tarvii valehdella, mutta ei musta oo reilua kuumottaa miestä tyyliin "vauhtia nyt", eikö se mies saa muka ollenkaan nauttia seksistä, homma pitää vaan nopeesti hoitaa loppuun jos nainen ei saakaan orkkua..? Ajattele toisin päin, mitä tykkäisit jos mies sanois sulle että vauhtia nyt, en jaksa enää?

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

No mies tietää jo että miulla välillä muutenkin vaikeeta niin se on jo tottunut. :) Ei sille mitään voi, ja oon kyllä painottanut ettei se mitenkään johdu miehestä eikä sen toiminnasta.

Kyllä mä ainakin sanon, muuten miesparka yrittää ja yrittää ja ihmettelee, että missä vika. Sehän ei johdu hänestä, jos joskus harvoin en pystykään saamaan. Ihan kohteliasta mun mielestä ilmoittaa toiselle, että ei tarvitse odotella, vaan voi antaa tulla sitten, kun itsestä siltä tuntuu.

En tietenkään siihen tyyliin sano, että en pitäisi hommasta tai haluaisin äkkiä siitä pois. Voinhan olla mukana niin kauan, kuin toinen haluaa.

Jos on suhteessa jossa ei seksin aikana voi puhua että hopi hopi, tuu jo, tms niin silloin suhde on a) feikki b) tuore c) tai nainen alistettu
Sillä toimiva suhde, jossa luottamus kohdallaan voi seksin aikana puhua asioita muitakin kuin että ah, tuntuu hyvälle, joo just noin, jatka jatka...

Mutta apn kyssäriin, olen joskus jonkun kanssa teeskennellyt. Ei nykyisessä, ja jos teeskentelisin niin mies kyllä tunnistais koska mä en osaa teeskennellä sitä tunnetta mikä se sitten oikeasi on kun kohdalle tulee..

En teeskentele. En edes pystyisi koska mies tietää miltä tuntuu, kuulostaa ja näyttää kun saan varmaan paremmin kuin minä. Enkä näe mitään syytäkään teeskentelyyn.

joo khyyy-yyyy-l kyyyl vaan,, ja ihan jokikinen kerta niinku varmuuden vuoks viel tota siihen päälle jos vaikka saisinkin niin silti vielä tykkään et on kiva tota ap. hei, niin teeskennellä niinku lisäks.

Yhteistyössä