?
.
Vieras
että saisit muka osrgasmin vaikka et oikesti ole ollut lähelläkään orkkua?
pakko tunnustaa et mä en oo saanu kun yhesti mun miehen kans ja oltu 4v
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Joskus, mutta nykyään vaan saatan sano että vauhtia, en mä tuu kuitenkaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:Siis ette te oikeasti voi puhua noin kumppanille seksin aikana![]()
Oikeesti mun mielestäni kamalaa ja loukkaantuisin verisesti jos mulle sanottais seksin aikana vastaavaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:Siis ette te oikeasti voi puhua noin kumppanille seksin aikana![]()
Oikeesti mun mielestäni kamalaa ja loukkaantuisin verisesti jos mulle sanottais seksin aikana vastaavaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ei ole ihmekään, jos ei ikinä saa, jos aina teeskentelee. Jos mä oisin miehenä tollasessa shteessa, jossa nainen teeskentelee, tuntisin itseni kyllä todella petetyksi. Jatkuvaa valehtelua. Miten joku voi tehdä kumppanilleen noin?
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Onko valehtelu parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:Siis ette te oikeasti voi puhua noin kumppanille seksin aikana![]()
Onko valehtelu parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:Siis ette te oikeasti voi puhua noin kumppanille seksin aikana![]()
No mies tietää jo että miulla välillä muutenkin vaikeeta niin se on jo tottunut.Ei sille mitään voi, ja oon kyllä painottanut ettei se mitenkään johdu miehestä eikä sen toiminnasta.
Alkuperäinen kirjoittaja deb:eipä tarvitse, mies huomioi minun tyydytykseni aina ennen itseään.. uskokaa tai älkää saan ainakin kerran, parhaimpana kaksieli ainakin 10 orgasmia per viikko!
![]()