Teenkö väärin jos en vastaa puhelimeen tai viesteihin kun lasten biologinen isä soittaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Hannele"
  • Ensimmäinen viesti
"Hannele"
[QUOTE="vieras";25845289]eli valehtelette[/QUOTE]

No se on ollut ainut mahdollisuus koska sehän on lapsen oikeus tavata isäänsä ei isän lapsiaan. Ja jos lapsi ei halua niin isä ei voi mitään.
 
"vieras"
[QUOTE="Hannele";25845308]No se on ollut ainut mahdollisuus koska sehän on lapsen oikeus tavata isäänsä ei isän lapsiaan. Ja jos lapsi ei halua niin isä ei voi mitään.[/QUOTE]

Mut juurihan sanoit, että te (aikuiset) olette sanoneet niin eivät lapset. Eikös se silloin tarkoita että lapset haluavat
 
"Hannele"
[QUOTE="vieras";25845341]Mut juurihan sanoit, että te (aikuiset) olette sanoneet niin eivät lapset. Eikös se silloin tarkoita että lapset haluavat[/QUOTE]

Niin jos sanon isälle siis valehtelen,että lapset ei halua tulla niin isä ei voi tehdä asian eteen mitään esim lastenvalvojalle ilmoa
 
Oikeesti, hanki itsellesi apua! Toivottavasti lapset todella tajuavat mitä teet ja pääsevät asumaan isänsä luo. Mitä ihmeellistä siinä on että isä tahtoo viedä lapsensa vaikka ulkomaille lomalle? Ei hyvä helvetti, ei lapsia tuollaiselle ihmiselle pitäisi suoda.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
"Hannele"
Oikeesti, hanki itsellesi apua! Toivottavasti lapset todella tajuavat mitä teet ja pääsevät asumaan isänsä luo. Mitä ihmeellistä siinä on että isä tahtoo viedä lapsensa vaikka ulkomaille lomalle? Ei hyvä helvetti, ei lapsia tuollaiselle ihmiselle pitäisi suoda.
Mä olen lasten äiti ja olen parasta mitä niillä ikinä on ollut. Ja nyt sitten uusi mieheni on heille kanssa hyvä vaikka joskus huutaakin. miksi moralisoitte, en ole ilkeä ihminen. Peloissani vain.
 
[QUOTE="Hannele";25845425]Mä olen lasten äiti ja olen parasta mitä niillä ikinä on ollut. Ja nyt sitten uusi mieheni on heille kanssa hyvä vaikka joskus huutaakin. miksi moralisoitte, en ole ilkeä ihminen. Peloissani vain.[/QUOTE]

Rohkenenpa epäillä että olisit parasta mitä lapsilla on. Lapsiaan rakastava äiti ei kiellä lapsia tapaamasta OMAA isäänsä vain siksi että sattuu kuvittelemaan jotain noin järjetöntä!! Asia ois eri, jos lasten isää vastaan ois jotain KONKREETTISIA todisteita eikä pelkkä äidin vainoharhaisuus.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Karjutar
[QUOTE="vieras";25845163]Et tietenkään tee. Mitäpä ne lapset ex-isällään tekis. Menneet on menneitä.[/QUOTE]

Niin veks vaan biologinen isä. Sitä tarvittiin vaan siitokseen.
 
"Hannele"
Rohkenenpa epäillä että olisit parasta mitä lapsilla on. Lapsiaan rakastava äiti ei kiellä lapsia tapaamasta OMAA isäänsä vain siksi että sattuu kuvittelemaan jotain noin järjetöntä!! Asia ois eri, jos lasten isää vastaan ois jotain KONKREETTISIA todisteita eikä pelkkä äidin vainoharhaisuus.
Ei kai se koskaan ole mitään tehnyt lapsille, en ol eainkaan kuullu, mutta epäilen että ei ole hyvä isä. Jotenkin outo se oli yhdessäoloaikanammekin. Hermostunut
 
Mä suosittelen kanssa sua hakeutumaan hoidon piiriin. Ihan pimeetä käytöstä! MIeti kuinka katkeria sun lapset on isompina kun muistavat että isä ois vieny ulkomaille mutta vainoharhainen äiti ei päästänyt.

Lapsilla on oikeus tavata isäänsä. Jos mä olisin toi mies vaatisin ajan lastenvalvojalle ja siellä kertoisin toiveeni tavata lapsia useammin. Siinäpä sitten selittelisit pipipää juttujas.
 
"tii-"
Hmm... eikö tuo kaappaus-juttu ole aika kaukaa haettuja. Yleensä lapsen kaappaustapauksissahan isä (tai äiti) on ulkomaalainen ja usein lapsellakin on toisen maan kansalaisuus (tai hänelle sen saa helposti kun viedään toiseen kotimaahan). En usko, että suomalainen voisi ulkomailla pakoilla. Lisäksi, jos isällä on työ, suku ja elämä Suomessa on todella epätodennäköistä, että hän lähtisi. Kukaan ei auta häntä ulkomailla. Hae apua kuvitelmiisi. Mieti, lapset menettävät aikaa isän kanssa, isän, joka rakastaa heitä ja haluaa antaa heille aikaansa.
 
"sofii"
Vaikka tää onkin provo, niin kyllä tällasia on oikeestikin olemassa.
Esimerkiksi yksi mies, joka on töissä, kunnollinen, todella kiltti ja ihana, ei saa tavata lapsiaan. Lapset ovat tällä hetkellä 2v ja 4v. Se on kamalan surullista. Joululahjoja on turha ostella, koska lapset eivät niitä saa kuitenkaan. Mies elättelee toivoa, että lapset vanhemmaksi tultuaan ottaisivat yhteyttä tähän, mutta ties millä tavoin nainen on aivopessyt lapsensa!
Nainen aikoinaan haki yksinhuoltajuutta, eikä mies lähtenyt käräjille asti. Ei lähtenyt siksi, että hänen sitä aikaisemmasta liitostaan erotessaan nainen oli hakenut 7v pojalle yksinhuoltajuutta. Nainen oli saanut pojan huoltajuuden, mutta sittemmin hylännyt pojan ja mies sai pojalle yksinhuoltajuuden. Tämä uusi nainen ei kestänyt tätä poikaa, ja pisti miehen valitsemaan, että joko he (nainen + nämä 2 lasta) tai tämä poika. Totta kai mies oli valinnut pojan, koska hällä ei ollut ketään muutakaan.

Nainen, jolla nyt nämä 2 lasta on, ei vastaa puheluihin/tekstiviesteihin. Mies ei ole nähnyt lapsiaan yli vuoteen.
Se on kamalan surullista. Että tässä taas näkee, kuinka piruja naiset osaavat olla. Itsekkäitä paskiaisia.
 
"Hannele"
Uskokaa mitä haluatte. Te ette tiesä millainen tunne mulla sisällä on. Olen yrittänyt miehen kanssa jutella asiasta ja hän on munkanssa samaa mieltä,että ei lapset enempää voi olla kotoa pois. Liikaa hänen mielestä rutiineihin tulee muutoksia. Hän ei niin pelkää sitä että isä jättäisi palauttamatta,mutta itse sitä pelkään eniten.
 
Mä todella toivon, että sinä päivänä kun lapsesi tajuavat sun käytöksen he todella hylkäävät sut ja että sinä muistat sinä päivänä tämän ketjun. Hae sitä apua, sä olet todella sairas mieleltäsi.

Mitä luulit saavuttavasi tällä aloituksella, kehuja ja pään silityksiä, että hyvä sinä kun kiellät lapsiltasi isän ja valehtelet silmät ja suut täyteen?!

Mun on pakko poistua tästä ketjusta, keittää sen verran yli.
 
Elli Karamelli
[QUOTE="Hannele";25845502]Uskokaa mitä haluatte. Te ette tiesä millainen tunne mulla sisällä on. Olen yrittänyt miehen kanssa jutella asiasta ja hän on munkanssa samaa mieltä,että ei lapset enempää voi olla kotoa pois. Liikaa hänen mielestä rutiineihin tulee muutoksia. Hän ei niin pelkää sitä että isä jättäisi palauttamatta,mutta itse sitä pelkään eniten.[/QUOTE]


Kun nyt tässä tuota provoasi pyörittelet niin tee samalla jotain noille sun kirjoitusvirheillesi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Uusi miehesi on sitä mieltä, etteivät lapset voi enempää olla kotoa pois? Et voi olla tosissasi! Lapsethan tapaavat omaa isäänsä. Joka lastesi onneksi on kiinnostunut heitä tapaamaan (aina näin ei todellakaan ole). Jos miehesi oikeasti olisi lapsia kaappaamassa, siihen riittäisi yksikin tapaamiskerta. Älä vie lapsiltasi oikeutta isään, ethän?
 
Lapsilla on oikeus isäänsä,mutta Isällä on oikeus tapaamisiin,ei lapsilla.(ikävä kyllä)

Ja miksi hän jättäisi palauttamatta lapset?
Sä olet ilkeä todella ilkeä varsinkin lapsillesi,kuin myös heidän isälleen.
 

Yhteistyössä