Teenkö oikein? Parisuhdeasiaa....

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli ollaan asuttu nelisen vuota uusperheenä. Mies on usein mennyt ja tullut miten haluaa, aina siihen löytyy joku "hyvä syy".
Ei yhteisiä lapsia, mut molemmilla omia joita mä hoidan eniten. ( asuu meillä )

Esim, viime perjantaina mies oli ostanut pihvejä, ja lupas tulla töistä kotiin viinipullon kans. Tässä olis ollu tilaisuus korjailla parisuhdetta kun lapset olis nukkumassa.
Mutta miestäpä ei kuulu kotiin. Syyksi keksi että puhelin hävis ja etti sitä monta tuntia. Ei siinä mitään, sillä vaan on toinenki puhelin, työkännykkä...
Ei tullu yöksikään kotiin.

Eilen mies tuli illalla, yritti lääppiä ja ihmettelee nyt kovasti MUN käytöstäni. Että HÄNTÄ ahdistaa kun meillä on riitaa ja mä uhkaan erolla..
Ihanko tosi? Saako mua siis kohdella miten vaan? Jo neljä vuotta...
sanoin miehelle että nukkuu tästä lähtien toisessa huoneessa, ei ole mitään asiaa mun viereeni. En anna kohdella itteeni enää noin!

Taitaa mies olla vaan niin sairas, ettei oikeesti muuta käytöstään koskaan?
On siis ilmoittamatta usein pois, aina lupaa ettei toistu jne... jos jollain jäi epäselväksi.

Rukoilijasirkka
Tosi ikävää. Musta on ihan oikein, että et hyväksy sitä ja teet sen selväksi. Miten voit muka luottaa, jos se ei edes anna selitystä noille poissaoloilleen?

itse en varmaankaan voisi luottaa tuollaiseen mieheen ollenkaan. luulen, että itse miettisin jo eroa siinä vaiheessa jos mies tekisi kerranki noin että, jättäisi ilmoittamatta että ei tule yöksi kotiin ja puhelimeen ei vastaisi ja aamulla ei olisi edes kunnon selitystä. :kieh:

vierasap
kyllä tää välillä ahdistaa oikein tosissaan, olis niin paljon helpompaa jos en tuntis mitään tota kohtaan.
Enkä voi vaan ottaa ja lähtee, pitäis eka saada kaupungilta asunto, ja siihen voi mennä kauankin. tää kämppä on miehen nimissä...siis vuokrasopimus.
Seksiäkään ei ole ollut aikoihin.
Silti mies päivittäin sanoo "rakastavansa " mua... ja aina iltasin kiehnää vieressä ja silittelee. Välillä on aikoja, että on vaa töissä ja sit kotiin, mutta sitten taas on ilmoittamatta pois ja selittelee.
Ja jos meillä on riitaa, mies ottaa lapsensa ja lähtee yöksi pois. Mä jään sitten omieni kanssa yksin ihmettelemään.
Jep, tiedetään, ei mikään terve suhde eikä tee lapsille hyvää...
Vaikeaa!

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierasap:
.
Ja jos meillä on riitaa, mies ottaa lapsensa ja lähtee yöksi pois. Mä jään sitten omieni kanssa yksin ihmettelemään.
Vaikeaa!
Mihin se menee lastensa kanssa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierasap:
.
Vaikeaa!
Mihin se menee lastensa kanssa?

Sukulaisilleen, ilmeisesti siskolleen tai vanhemmilleen.

On kyllä kerran jäänyt kiinni siitä, kun sanoi olevansa uutena vuotena vanhemmillaan, mut lapsensa kertoi et olivat olleet naisen luona yötä, ja olivat pussailleet ja nukkuneet vierekkäin. Mies väitti et kyseessä oli vain kaveri, jolle antoi " uudenvuoden pusun"... mutta sit meidän vanha naapuri ihmetteli, kun oli nähnyt miehen jonkun naisen kanssa pulkkamäessä, käsi kädessä...
kyllä uskon et tytär kertoisi edelleen, jos olisivat muualla olleet.

Taidan olla ku.se.tettava ääliö...

mamukaks
Kuvottavaa, jos on lapsetkin vetäny mukaan noihin kuvioihin!!! Nyt vaan rupeat hakemaan sitä kämppää ja sanot suorat sanat moiselle kusipää-ääliölle! Lapset tuosta kärsii, sinusta puhumattakaan. Älä enää anna kohdella itseäsi noin! Voimia!!

Bannitar
Totuushan on, että mies joka vetää lapsensa nais/pussailukuvioihin on pervo. Lapset ovat taisteluase ja nainen kynnysmatto, jonka luona voi käydä syömässä ja kiehnäämässä, kun itselle sopii.

Muun ajan voikin käydä puikottamassa vierasta naista. Älä hyvä ihminen suostu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kelju:
Toinen nainen??.ja pitää sua vielä tyhmänä kaiken päälle.Ota ja lähde,etsi itsellesi mies jolle olet se kuningatar etkö ovimatto.
samat aatokset

Onhan tää provo? Eikai kukaan oikeesti anna itseään käyttää kynnysmattona!? Siis jos itsekin TIEDÄT, että mies on ollut jonkun naisen luona yötä ja naapureiden nähden pulkkamäessä, niin haloo! LÄHDE!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
aivan varmalla on toinen nainen jos lapsetkin on nähneet sen toisen kans.. älä anna sen pitää ittees pellenäs vaan lähde. Kyllä se sit huomaa mitä menetti ja katuu kaameasti :p
Mut entä jos ei ole toista naista enää? Vaan silloin pari vuotta sitten...?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aivan varmalla on toinen nainen jos lapsetkin on nähneet sen toisen kans.. älä anna sen pitää ittees pellenäs vaan lähde. Kyllä se sit huomaa mitä menetti ja katuu kaameasti :p
Herää nyt todellisuuteen! Missä se viime perjantaina oli sen viinipullonsa kanssa! Eikai kukaan oikeesti usko, että se etsii kännykkää koko yön eikä edes ilmoita sulle.

no jos ei ole toista naista niin neuvoisin silti kyllä lähtemään. Tai sit eka vain juttelemaan miehen kans vakavasti että tollanen ei voi jatkua. Koska paljon parempia miehiäkin on tuol vapaallakin joil ois sulle paljon enempi tarjottavana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos kerran on ollu nii ei se paremmaks muutu.. eiköhän sillä oo vieläki jos ei sama niin toinen

Yhteistyössä