Teenkö oikein kun vaadin anteeksi pyynnön?

• Viestiketjun aloittaja himpura
  • Ensimmäinen viesti
himpura
Minun kaverini syytti minua että olen levittäny hänestä p*skajuttuja, käski hankkia elämän jne..
En siis ole levitelly mitään juttuja.

Kerroin hänelle hyvin tiukkaan sävyyn, että minulla on prioriteetit pikkuisen muualla kuin hänen elämänsä miettimisessä ja hänestä p*skaa puhumalla.

Ymmärrän että ottaa päähän tuollaiset jutut mutta miksi hyökkää minua vastaan,sanoin että olen todella loukkaantunu ja tulen sitä olemaan vaikka maailman tappiin asti jos en saa asianmukaista anteeksipyyntöä.Moneen tuntiin ei ole mitään kuulunu,kaipa sitä anteeksipyyntöä ei sitten tule..
Luulis että tässä iässä ei tarvis tämmöisillä päätään vaivata mutta näköjään pitää..

a----p
Tämä herra on vielä hyvin ailahtelevainen persoona, silti olen hänessä nähny sen hyvän puolen. Osaa olla kyllä renttu ja sika,mutta miksi ihmeessä hyökkää kaveriaan kohtaan vaan eikö vois katsoa omia jälkiään ja niitä naisia mitä ollu..
Saa nähdä onko miestä tulla pyytämään anteeksi,hitto vie ei kukaan äijä minulle noin puhu ilman syytä oli kaveri tai ei.

vastaranta
En jäisi odottelemaan / vaatimaan anteeksipyyntöä. Minulle on aina tärkeintä että itse tiedän mikä on totuus, se riittää minulle tilanteessa kuin tilanteessa. Muut saavat puolestani olla vastuussa omasta pahasta mielestään, minuun se ei voi tarttua.

Yhteistyössä