A
auttakaa!
Vieras
mieheni on pettänyt, varastanut minulta, pimittänyt rahaa, jättänyt vuokran maksamatta ja valehtelee menemisistään.... tuhlaa oman palkkansa lähes kokonaan omiin menoihin (meillä 2 lasta), jättää mut pulaan laskujen kanssa. aina on ottamassa mutta mitään ei anna. käy lähes joka viikonloppu molempina päivinä baarissa(koska kaveritki menee) jos on kotona niin useimmiten nukkuu,syö tai on suihkussa. lasten kanssa kyllä osaa olla.
jätin hänet. mutta hän tuli takaisin ja vetosi lapsiin ja sanoi rakastavansa ja kasvavansa aikuiseksi ym. näin on ennenkin käynyt...... MINÄ USKOIN! toivoin vaan niin kovasti että voin säilyttää "kokonaisen perheen". nyt en tiedä mitä tehdä kun minua ehkä kaduttaa uusi mahdollisuus. ja toisaalta taas.... ENTÄ JOS tällä kertaa hän muuttuu.....
en jaksa enää pettyä, en tosiaan.
jätin hänet. mutta hän tuli takaisin ja vetosi lapsiin ja sanoi rakastavansa ja kasvavansa aikuiseksi ym. näin on ennenkin käynyt...... MINÄ USKOIN! toivoin vaan niin kovasti että voin säilyttää "kokonaisen perheen". nyt en tiedä mitä tehdä kun minua ehkä kaduttaa uusi mahdollisuus. ja toisaalta taas.... ENTÄ JOS tällä kertaa hän muuttuu.....
en jaksa enää pettyä, en tosiaan.