teenko virheen... taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa!

Vieras
mieheni on pettänyt, varastanut minulta, pimittänyt rahaa, jättänyt vuokran maksamatta ja valehtelee menemisistään.... tuhlaa oman palkkansa lähes kokonaan omiin menoihin (meillä 2 lasta), jättää mut pulaan laskujen kanssa. aina on ottamassa mutta mitään ei anna. käy lähes joka viikonloppu molempina päivinä baarissa(koska kaveritki menee) jos on kotona niin useimmiten nukkuu,syö tai on suihkussa. lasten kanssa kyllä osaa olla.

jätin hänet. mutta hän tuli takaisin ja vetosi lapsiin ja sanoi rakastavansa ja kasvavansa aikuiseksi ym. näin on ennenkin käynyt...... MINÄ USKOIN! toivoin vaan niin kovasti että voin säilyttää "kokonaisen perheen". nyt en tiedä mitä tehdä kun minua ehkä kaduttaa uusi mahdollisuus. ja toisaalta taas.... ENTÄ JOS tällä kertaa hän muuttuu.....
en jaksa enää pettyä, en tosiaan.

en tiedä mitä tehdä.... viimeks(viime vkloppu) lähti laivalle.. joi monta sataa kun mä laskin pennejä... hän ei ole paha ihminen, vaan ajattelematon kakara. suuria muutoksia on jo meidän yhdessäolon aikana tapahtunut ja haluaisin olla onnellinen nimenomaan hänen kanssa. meillä on nuo lapsetkin... olen niin hukassa. en jaksa enää pettyä ja haluan hänen muuttuvan...mutta mutta

ja meillä on tosi hauskaa yhdessä... hyvinä päivinä.....huonoina joita on huomattavasti enemmän kaikki tuntuu turhalta. silti nuo hyvät päivät jotenkin antaa pienen toivonkipinän. ja en kestä nähdä hänen itkevän niin annan usein anteeksi

en tiedä mitä tehdä.... viimeks(viime vkloppu) lähti laivalle.. joi monta sataa kun mä laskin pennejä... hän ei ole paha ihminen, vaan ajattelematon kakara. suuria muutoksia on jo meidän yhdessäolon aikana tapahtunut ja haluaisin olla onnellinen nimenomaan hänen kanssa. meillä on nuo lapsetkin... olen niin hukassa. en jaksa enää pettyä ja haluan hänen muuttuvan...mutta mutta
Eli teidän perheessä isukki juo viinaa monella sadalla eurolla sen sijaan, että vaikka veisi lapset elokuviin, hampurilaisille jne joka maksaa paljon vähemmän? Ihan kiva elämä sun lapsilla. Mietis nyt oikeesti, mitä haluat lapsilles, se että on joskus hauskaa ei todellakaan ole niiden lasten etu yhtään.

[QUOTE="vieras";24718952]meillä mies tissuttelee viikonloput aitotallissa rassatessaan rakastaan. liekkö sitten yhtään parempi vaihtoehto[/QUOTE]

ai niin mieheni tekee myös tätä...... mutta päivisin, ei aina juo mutta viettää mielellään aikaa autotallissaan, sekin tuntuu olevan tärkeämpää.. olo on kun 5 tähden hotellilla

Näköjään teit virheen.

Minä en noin vastuutonta ja itsekästä ukkoa katselisi päivääkään.

No sä jo sen mahdollisuuden annoit. Päätä, että tää on nyt se viimeinen mahdollisuus ja anna sen myös näkyä. Joskus nuo miehet heräävät, kun et anna sen enää kohdella sua kynnysmattona. Rupee siinä rinnalla elämään omaa elämääs, yhdessä kuitenkin. Mutta tarkoitan, että tee asioita niinkuin sinä haluat, pyydä palkasta suoraan tietty summa rahaa talousmenoihin ja lopuilla tekee sitten mitä tahtoo. Jos tää ei käy, niin osoita ovea.

app:
en voi muuta sanoa kun että en enään tiedä mitä tehdä... kumpikin vaihtoehto tuntuu väärältä.....

Ei siinä oo ketään kohtaan mitään väärää, jos laitat pihalle!
Lapset ei saa silloin itselleen tuollaista miehenmallia, sulla säilyy itsekontrolli ja itsetunto, olet parempi äiti kun ei tarvitse kärsiä ja miettiä pennin venyttämistä. jonain päivänä tällä menolla voitte jäädä ilman kattoa!

Eron jälkeen miehesi voi edelleen olla lapsilleen hyvä isä, kun ottaa heitä luokseen.
Ei hän sinua kunnioita vaan käyttää sua hyväkseen ja sun tuota heikkoutta ottaa hänet takaisin. Onpahan joku, jolta saa, hoitaa pyykit, ruokaa jne...

Tuolaisen miehen kanssa saat pettyä yhä uudestaan ja uudestaan, jos annat miehelle
taas uuden tilausuuden. :(

Mie en enää kahtelisi tuollaista menoa mieheltä.

Usempaa tällaista tilannetta sivusta seuranneena, voin vain todeta, että jätä se sika. Jonkun aikaa mies varmaan jaksaakin tsempata, mutta niihin vanhoihin tapoihin on niiiin helppo palata. Kyse on kuitenkin useammasta, kuin yhdestä "rikkeestä"

Yhden mahdollisuuden voisin antaa, mutta mihinkän on/off pelleilyyn ei kannata ryhtyä. Lapsetkin siinä kärsii. Jos ei mies ryhditäydy, niin surutta pihalle vaan.

Aina toivossa ei ole hyvä elää...

Yhteistyössä