L
likainenolojonyt
Vieras
Pakko edes kirjoittaa tuntemattomille, koska tästä asiasta en kenellekään pysty puhumaan.. Olen pahassa ja rahapulassa, jääkaappi tyhjänä yms. Minulla on myös koira huolehdittavana. Olen vakavasti harkinnut seksin myymistä, mikä on vastoin periaatteitani. Nyy koirani kuitenkin sairastui ja se on välttämätöntä viedä lekuriin. Olen sopinut tapaamisen itseäni huomattavasti vanhemman miehen kanssa.. Hän lupasi 300e yöstä ja suostuin. Nyt olen kuitenkin hieman katumapäällä ja omatuntoni huutaa että älä tee sitä. Mitä muutakaan voisin tehdä akuuttiin rahantarpeeseen? Tekeekö tuo minusta HUORAN jos käyn viettämässä maksullisen yön? Kai kirjoitan tänne, koska etsin edes joltain hyväksyntää.. Itseltäni en sitä saa. Tiedän, säälittävää. Mutta en halua koirani kärsivän omien rahasotkujeni takia. Ajattelen myös sitä, että jos joskus rupean seurustelemaan voikohan kukaan mies koskaan enää hyväksyä minua, kun olen maksusta antanut.. Toivoisin asiallisia, mutta rehellisiä kommentteja. Viestin säälittävyydestä huolimatta tämä ei ole provo..