teenkö väärin? onko tämä pettämistä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blona

Vieras
olen todella ihastunut mieheen, joka on eronnut naisystävästään. he olivat kihloissa 5 vuotta mutta erosivat kun nainen käytti miestä hyväksi. tällä hetkellä ex naikkonen asuu vielä vähän aikaa miehen luona kunnes löytää oman asunnon. en ole käynyt miehen omistamassa omk- talossa, sillä ex nainen ei halua sinne muita vaikkei edes omista taloa. hän väittää että minä aiheutin heidän eronsa vaikka tutustuin mieheen vasta kun entinen suhde oli jo päättynyt. en halua kummallekaan mitään pahaa mutta pelkään ex naisen pilaavan meidän suhteen.

siis pettämistä kenen kannalta? sinun ei ainakaan ja eipä miehenkään jos kerran eronneet ovat. Eipä siinä mitään väärää ole ja jos olis niin kyllä se omatunto siellä kolkuttelis.

No jos olivat jo eronneet, ni ei ole pettämistä, mutta voitkos olla varma ettei mies valehellu
siulle että ovat eronneet, mutta kuitenkin olivat viellä yhessä.

[QUOTE="noppa";26642657]siis pettämistä kenen kannalta? sinun ei ainakaan ja eipä miehenkään jos kerran eronneet ovat. Eipä siinä mitään väärää ole ja jos olis niin kyllä se omatunto siellä kolkuttelis.[/QUOTE]

ex nainen sanoi että minä olin syy heidän eroonsa. olen kuulemma houkutellut miehen pettämään, mikä ei pidä paikkaansa. en edes tuntenut miestä heidän suhteensa aikana.

No jos olivat jo eronneet, ni ei ole pettämistä, mutta voitkos olla varma ettei mies valehellu
siulle että ovat eronneet, mutta kuitenkin olivat viellä yhessä.

mies on rehellisesti sanonut kuinka ilkeä ja kaksinaamainen ex nainen on ollut ja päätti erota, koska hän käytti miestä hyväksi. mies on ollut kaikessa rehellinen. en ole rikkonut suhdetta.

no kyllähän sie itte tiiät mitä olet tehny ja piste. eli jos et ole menny heidän väliin niin asiahan on ok ja mutinat pois. jos taas olet menny niin voi voi kyllä se exä saa sitte marista ja haukkua. mitä ihmettä täältä sitä kyselet jos assia on selvä ja itte tiiät miten on. anna akan huutaa.