Olen kyllä hyvin perustellut kaikki mielipiteeni ja väitteeni.
Ja kuinkas nyt on käynytkään koronarokotteiden kanssa? Olin ihan oikeassa.
Dr. John Campbell näyttää tarvittaessa sinulle tilastoja ja tutkimuksia.
Ruoasta.
Väität että punainen ruohosyötetty luomunauta on vaarallista. Se on tyhmintä mitä olen koskaan kuullut, eikä tiede tue väitettäsi millään tavalla.
Venäjästä.
Olen tuonut esiin pragmaattisesti strategioita, en ole suhtautunut puolueellisesti enkä emotionaslisesti joihinkin asioihin. Tämä aiheutti täällä kamalan kohun.
Olen utelias. Minua kiinnosti tietää tarkemmin mitä tapahtuu ja miksi, sekä kyseenalaistaa, sen sijaan että olisin joka lauseessa ollut lähdössä tappamaan Putinia. Sellaisesta ei mielestäni opi mitään.
Olen kyllä perustanut ihan oman ketjunkin aiheesta jossa minulta sai kysellä asiaan liittyen. Olen tuossa ketjussa tuominnut Putinin, mutta myös lännen/Ukrainan touhut. Itse kannatan rauhaa ja mielestäni maailmalla ei olla toimittu rauhaa edistäen. Meidän tulisi ottaa opiksi ja toimia toisin jatkossa - muuttamalla sääntöjä/lakeja, edistää diplomatiaa ja priorisoida rauha jne. Edesmenneen Martti Ahtisaaren puheet rauhasta kuullostivat erittäin hyvältä kun kuulin ne taas pitkästä aikaa. Kukaan ei nykyään puhu rauhasta!