Teenkö väärin olemalla rehellinen Lispelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lispe itse ei kerro joten joudun kysymään muilta. Olen sanonut että kiinnostaa FWB-juttu mutta kaikki täällä tietävät että on hyviä syitä miksei oikea seurustelu oikein onnistuisi. Yhteiset pyöräilyretket ja peitonheiluttelu sensijaan kiinnostaisi. Pyöräilevä nainen on kuitenkin harvinaisuus.
Olisiko parempi jos valehtelisin ummet lammet täyteen ja teeskentelisin olevani täysillä kiinnostunut?

Usko jo. Se ei lähde jonkun palsta-jumittajan kanssa pyöräilemään, thriatloniin, kuviokelluntaan, padeliin eikä sumopainiin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Olen tuonut ihan selkein sanoin sinulle esiin, että en halua kanssasi mitään tuollaista. En suhdetta, en telttaretkiä, enkä mitään pyörälenkkiä. Sinä et kiinnosta minua yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan satunnainen kirjoittelija.

En ole ikinä antanut elettäkään siihen suuntaa, että minua kiinnostaa mikään muu kuin sanojen vaihto palstalla, aivan kuten kenen tahansa muun harmaan kanssa.

Olen melko useasti (vuosia?) pyytänyt sinua ihan nätisti jättämään minut rauhaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Olen tuonut ihan selkein sanoin sinulle esiin, että en halua kanssasi mitään tuollaista. En suhdetta, en telttaretkiä, enkä mitään pyörälenkkiä. Sinä et kiinnosta minua yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan satunnainen kirjoittelija.

En ole ikinä antanut elettäkään siihen suuntaa, että minua kiinnostaa mikään muu kuin sanojen vaihto palstalla, aivan kuten kenen tahansa muun harmaan kanssa.

Olen melko useasti (vuosia?) pyytänyt sinua ihan nätisti jättämään minut rauhaan.

👍

• Tykkää

Hän haluaa tietää jos olisi ollut parempi valehdella.

Vieläkö sinä jaksat?
Lispetti on hyvin hyvin monta kertaa sanonut sinulle, mitä mieltä on asiasta ja sinustakin. Samaten monet muutkin kirjoittajat ovat reagoineet tähän itsesi tyrkyttämiseen.
Lopeta jo, aikuisoletettumiesoletettuhenkilö.
Ei on ei, eikä se jankkaamisella muutu.

• Tykkää
👍

Oopperalaulaja Karita Mattila joutui juuri laittamaan vähän painavampaa viestiä häntä "vokotelleille" ukoille, joista jotkut vieläpä varattuja.

Mikä niitä vaivaa ja mitä kuvittelevat itsestään?
Kiitos, täytyypä lukaista.👍

Yritin tuossa laittaa kommentin, mutta ei tullut läpi. Yritetään uudelleen.

Eli oopperalaulaja Mattila laittoi tuossa juuri vähän kipakampaa palautetta häntä "vokottaneille" ukoille. Vaikutti myös siltä, että useat heistä ovat naimisissa/parisuhteessa.

Kyllä sitä ihmettelee, mitä nämä ukot itsestään kuvittelevat.

• Tykkää
Tyypin tyyli kirjoittaa viittaa Sanna-jankkaajaan. Hänellä on päähänpinttymiä ja suuret luulot itsestään. Ei nainen ole kuin tuote kaupan hyllyllä tai netin sivustolla, joka klikkaamalla saadaan haltuun. Kirjautumisessa on paljon ikäviä lieveilmiöitä.

Ruokaan, rokotuksiin, koronaan ja nyt viimeisenä Venäjään ja hyökkäyssotaan liittyvä hörhöily.
Olen kyllä hyvin perustellut kaikki mielipiteeni ja väitteeni.

Ja kuinkas nyt on käynytkään koronarokotteiden kanssa? Olin ihan oikeassa.
Dr. John Campbell näyttää tarvittaessa sinulle tilastoja ja tutkimuksia.

Ruoasta.
Väität että punainen ruohosyötetty luomunauta on vaarallista. Se on tyhmintä mitä olen koskaan kuullut, eikä tiede tue väitettäsi millään tavalla.

Venäjästä.
Olen tuonut esiin pragmaattisesti strategioita, en ole suhtautunut puolueellisesti enkä emotionaslisesti joihinkin asioihin. Tämä aiheutti täällä kamalan kohun.
Olen utelias. Minua kiinnosti tietää tarkemmin mitä tapahtuu ja miksi, sekä kyseenalaistaa, sen sijaan että olisin joka lauseessa ollut lähdössä tappamaan Putinia. Sellaisesta ei mielestäni opi mitään.
Olen kyllä perustanut ihan oman ketjunkin aiheesta jossa minulta sai kysellä asiaan liittyen. Olen tuossa ketjussa tuominnut Putinin, mutta myös lännen/Ukrainan touhut. Itse kannatan rauhaa ja mielestäni maailmalla ei olla toimittu rauhaa edistäen. Meidän tulisi ottaa opiksi ja toimia toisin jatkossa - muuttamalla sääntöjä/lakeja, edistää diplomatiaa ja priorisoida rauha jne. Edesmenneen Martti Ahtisaaren puheet rauhasta kuullostivat erittäin hyvältä kun kuulin ne taas pitkästä aikaa. Kukaan ei nykyään puhu rauhasta!

Ruoasta.
Väität että punainen ruohosyötetty luomunauta on vaarallista. Se on tyhmintä mitä olen koskaan kuullut, eikä tiede tue väitettäsi millään tavalla.

Venäjästä.
Olen tuonut esiin pragmaattisesti strategioita, en ole suhtautunut puolueellisesti enkä emotionaslisesti joihinkin asioihin. Tämä aiheutti täällä kamalan kohun.
Olen utelias. Minua kiinnosti tietää tarkemmin mitä tapahtuu ja miksi, sekä kyseenalaistaa, sen sijaan että olisin joka lauseessa ollut lähdössä tappamaan Putinia. Sellaisesta ei mielestäni opi mitään.
Olen kyllä perustanut ihan oman ketjunkin aiheesta jossa minulta sai kysellä asiaan liittyen. Olen tuossa ketjussa tuominnut Putinin, mutta myös lännen/Ukrainan touhut. Itse kannatan rauhaa ja mielestäni maailmalla ei olla toimittu rauhaa edistäen. Meidän tulisi ottaa opiksi ja toimia toisin jatkossa - muuttamalla sääntöjä/lakeja, edistää diplomatiaa ja priorisoida rauha jne. Edesmenneen Martti Ahtisaaren puheet rauhasta kuullostivat erittäin hyvältä kun kuulin ne taas pitkästä aikaa. Kukaan ei nykyään puhu rauhasta!

Ruoasta.

Venäjästä.
Ketjussa ei käsitellä hörhöilyäsi vaan haluan tietää onko (oliko) rehellisyys huonoa tässä tapauksessa kanssasi. Olisiko pitänyt valehdella ja teeskennellä oikeasti rakastunutta?

Ketjussa ei käsitellä hörhöilyäsi vaan haluan tietää onko (oliko) rehellisyys huonoa tässä tapauksessa kanssasi. Olisiko pitänyt valehdella ja teeskennellä oikeasti rakastunutta?
Eipä ole hörhöilyä muualta kuin sinulta.
Mitäs jos aloittaisit olemaan rehellinen itsellesi?
Sinulle on selvää, että en ole kiinnostunut sinusta, enkä halua kanssasi yhtään mitään. Miksi elättelet toiveita ja rakennat ihme kikkailuja sen ympärille, että mukamas olisi jotakin?

Yhteistyössä