Teenkö testin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään olis pitäny menkat alkaa mut ei ole alkanu. Ollaan siis yritetty pari kuukautta kolmatta lasta. Testaanko huomenna vai pitäskö malttaa odottaa muutama päivä? Aina olen kyllä testin tehny seuraavana päivänä kun menkat ois pitäny alkaa. En kuitenkaan malta odottaa...=)

ostin testin tänään eli aikomus olis tehdä huomenna, aina on samalla testillä näyttäny plussan jo seuraavana päivänä kun menkat ois pitäny alkaa kun oon raskaana ollu, haamua en oo saanu ikinä joko selvä plussa tai selvä nega

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohikulkija:
No voithan sä tehdä, muttei se välttämättä mitään kerro.
nega voi olla plussa ja haamu voi olla nega...
Onnea testailuun!

Ei haamu ole negaa!!

Omakohtainen kokemus: virtsatestissä kk- alkamispäivänä tai jotain haamuplussa, seuraavana päivänä veritesti alle viisi (eli nega).
Kemiallinen raskaus ei ole oikea plussa vaikka voi haamun sinne testiin heittääkin.

kyllä se haamu voi oikeasti nega olla.
Olen neuvolahoitaja ja stxasin eräältä potilaalta virtsasta haamun. Otin hcg- arvon verestä samantien ja se oli 18.
= Biokemiallinen raskaus

No kyllä mulla ainakin on parin haamun jälkeen (testattu tyyliin kp 27-28) alkanut menkat sitten kuitenkin ihan normaalisti.
Eli ei se haamu mikään varma plussa ole.
Plussaa siinä mielessä, että alkio on yrittänyt kiinnittyä ja ehkä kiinnittynytkin, mutta näitä varhaisia keskenmenoja on todella paljon, joten en haamuun 100% todellakaan luottaisi.
Eli haamu VOI olla nega sitten loppujen lopuksi kuitenkin, mutta pidetään peukkuja!!

Väärää plussaa (=haamua) voivat jotkut testit myös näyttää jos tulos luettu liian myöhään (ns. roskisplussa), vaikka henkilö ei olisi raskaana ollutkaan.

Yhteistyössä