noo laitan tän tännekkii....et kui aikastee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnimanni84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnimanni84

Aktiivinen jäsen
15.10.2006
1 689
0
36
siis suomeks kui aikasi ootte tehny testin...itellä on 2 lasta 02/06 ja 06/07 mut oon oottanu aina se 2vk et alkaako menkat vai ei ja nyt täs mietin et olisnko taasen raskaana vai en viime menkat alko 31.10 ja mun laskujen mukaan ois menkojen pitäny alkaa eilen tai voihan ne tietty alkaa nyt tulevan vkr aikana ken tietää...mut mitä noitten 2 muun lapsen kanssa on ollu nii eipä oo alkanu jos kerta myöhässä ollunna...en kyllä uskalla viel tehä testii tai mieli tekis....
ja tämmöstä sekaa sepitystä tää....kävin jo kattoo et koska olis la...ja se olin 6.8.08.....et saapi ny nähä....

Just eilen vielä samaa asiaa tuskailin. Mulla on supersäännöllinen kierto ja menkkojen olis pitänyt alkaa 25. Olin jo todellakin hädissäni, onneksi tänään toosa alkoi vuotamaan. :xmas:

Niin ja vastaus itse kysymykseen... Tulevana maanantaina olisin testin tehnyt.

pitäs varmaa tuolle ukollekki jtn sanoo tai se on varmaa huomannu jo mut ei taas tyylillee uskollisesti mitn puhu vasta sillon kun otan ite asian esille...meinaa oli 2 edellisellä kerralla sama homma.....noo oon kyl oottanu sen 2vk ennekö oon kertonu ku oon varmistanu et alkaako menkat vai ei...saa nähä kui muijan käy... :whistle:
nii mitn ehkäsyy ei oo ollunna...ja papakokeeseen menossa mut saa nähä jääkö väliin....

Uusimmat

Yhteistyössä