teenkö mä väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omatunto soimaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omatunto soimaa

Vieras
Oonks ihan kauheee ko valitin sit taas tol ex ukolle siitä nimestä.Ko hänen on pakko saada se tietty nimi johonkin väliin vaiks toiseks nimeks, eikä väliä jos ei sopis siihe..:/ yhdessä ollaan yritetty löytää etunimeä pienelle mikä sopis molemmille ja tän tietyn nimen kanssa mut vaikeeta on. Miksei se vaan voi ettiä uutta nimeä ko mäkin unohdin ne neeat sun muut ko ne sovi mihinkään..mut ei..pakko ni pakko! etunimeks mä en sitä todellakaan halua ko musta se edes oo nimi:/ Noh mies sit txt et
"aha no pidä se kusipäinen mukulas sitte ite,ei tarvi sit mua väkisin ottaa mukaa.."
Teinkö mä väärin:(? olisko vaan pitäny suostuu? kyse on edelleen siit tinja nimest:D huoh!

kypsää touhua.. minkä ikäinen mies kyseessä?

ei luulis enää vauvan syntyessä olevan tuollaista käytössä.. jos ei oma tahto mene läpi niin sitten haukutaan viaton vauva :(

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Niin ja kysymykseen: kyllä lapsen isälläkin joku päätösvalta nimen suhteen tulee olla. Jos ei ole edes kutsumanimi, niin mitä väliä?

Alkuperäinen kirjoittaja Häh:
Kyllä on taas aikuiset lisääntyneet. :o

niin tulee ja haluan yhdessä sitä nimeä etsiä, enkä halua sitä yksinään päättää... tua sen tinja ei vaan sovi mihinkää:/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies on 38 mä 18:D

en jotenkin ylläty yhtään.. tuon ikäinen mies ei ole saanut oman ikäistään koska on henkisesti niin lapsellisella tasolla.. sit tehdään lapsia teinin kanssa..

nimen suhteen kuuluu tehdä kompromisseja, niin äidin kun isänkin..

toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ääkkönen:
mies on 38 mä 18:D

en jotenkin ylläty yhtään.. tuon ikäinen mies ei ole saanut oman ikäistään koska on henkisesti niin lapsellisella tasolla.. sit tehdään lapsia teinin kanssa..

nimen suhteen kuuluu tehdä kompromisseja, niin äidin kun isänkin..

toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen :)

jep...päästäiski,miksei tuakin vois tehdä jotai kompromisseja ton tinjas suhteen...

noh kai se pakko sit suostuu siihe et toiseks nimeks se tulee.. nyt hän pyytää mua sinne käymään miettimään sitä etunimeä,ollaan nyt lähetelty sähkiksellä nimivaihtoehtoja puolin ja toisin mut mua todellakaan innosta mennä sinne! :/ en vaan jotenki pääs yli enkä ympäri tost ko se haukku tota muksua:/ inhottaa koko tyyppi..

voi että menee hermo! ei tosta nimestä enää mitään mut valitin tolle exälle ko haukku muksuaan niin hän saa kuulemma sanoa just niinko häntä huvittaa?? ei olla nyt sit muutamaan päivään kirjoteltu mitään EIKÄ HÄNKÄÄN MULLE ,ni nyt sielt tulee et mä muka suljen sen kokonaan ulkopuolelle?! ja et eikö hän ole enää tervetullut synnytykseenkään jne?? voi että... :( laitoin sit vaan et tulee jos ite haluaa ja ni oon sen mielestä kylmä ko tollee kirjotin?? ja häntä ottaa pattiin tämmöne muija? miten mun olis pitäny kirjottaa? oikee vaatia et se tulee synnytykseen? alkanu kyl tuntuu et parempi ettei tulis mut en mä sille niin uskal sanoo:(

voi että menee hermo! ei tosta nimestä enää mitään mut valitin tolle exälle ko haukku muksuaan niin hän saa kuulemma sanoa just niinko häntä huvittaa?? ei olla nyt sit muutamaan päivään kirjoteltu mitään EIKÄ HÄNKÄÄN MULLE ,ni nyt sielt tulee et mä muka suljen sen kokonaan ulkopuolelle?! ja et eikö hän ole enää tervetullut synnytykseenkään jne?? voi että... :( laitoin sit vaan et tulee jos ite haluaa ja ni oon sen mielestä kylmä ko tollee kirjotin?? ja häntä ottaa pattiin tämmöne muija? miten mun olis pitäny kirjottaa? oikee vaatia et se tulee synnytykseen? alkanu kyl tuntuu et parempi ettei tulis mut en mä sille niin uskal sanoo:(

mä en kyl tollasta keskenkasvusta ääliöö ottais mukaan. Miten sä tollaseen oot ylipäätään retkahtanu? Yritittekö te vauvaa vai oliko ylläri?

joo en todellakaan tiedä mitä tossa joskus näin... sen äiti halus ostaa vaunut ja nyt ex ukko vaatii et palautan ne tai vien rahat jne?? enkä kyl edes tiedä miks? väittää et oon valehdellu? mistä?? kai se väittää äiteelles ny et mä jotenki oikeesti muka suljen sitä ulkopuolel...vittu tätä jaksa...:( mitä tommosen kans pitäis tehdä???ärsyttävää....

joo en todellakaan tiedä mitä tossa joskus näin... sen äiti halus ostaa vaunut ja nyt ex ukko vaatii et palautan ne tai vien rahat jne?? enkä kyl edes tiedä miks? väittää et oon valehdellu? mistä?? kai se väittää äiteelles ny et mä jotenki oikeesti muka suljen sitä ulkopuolel...vittu tätä jaksa...:( mitä tommosen kans pitäis tehdä???ärsyttävää....

Yhteistyössä