teenjuonnista

Zoe-F
Saa kai. Eihän siinäkään sen kummosempaa oo kun kofeiiniä. Eli antaisitko pienen pienen kupillisen kahvia 2,5-vuotiaalle? Kuppi teetä päivässä pitää luut vahvoina.
 
Meidän molemmat aloittaneet teen juonnin jo 1v... Käytännössä homma toimii niin, että kaadan vettä sekä lapsen että omaan mukiin, kastan teepussin lapsen mukissa ja laitan sen sitten omaani hautumaan. Eli lapsen teessä on vain juuri ja juuri väri. Sitten sokeria ja maitoa reilusti päälle :) Selkeästi ainakin meillä teenjuonnin kiinnostavuus on sen valmistuksessa. 3v osaa jo itse dipata pussin ja siirtää sitten minun kuppiini ja sekoitella itse sokerit sekaan. Näin syksyllä sytytetään usein kynttiläkin tunnelmaa tuomaan äidin ja tyttärien yhteiseen teehetkeen :)
 
meillä kans 3vuotias tahtoo aina juoda teetä jos äiti tai mummu juo :D oon antanut sillon tällön kupillisen ja se tee on aika laimeeta mitä sille teen....kunhan kastan pussia sielä kupissa ja sit maitoa sekaan :) äiti juokin sit vahvaa teetä ja ilman maitoa,mut onneks tuo kelpaa pojalle mitä sille teen ;)
 

Yhteistyössä