teen teille sokkipaljastuksen: en aio ostaa avomiehelleni mitään isänpäiväksi, koska eihän tämä minun isäni ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
eikä mies mitään odotakkaan, sanoo koko isänpäivää yliarvostetuksi. kuulma riittää, kun pillua saa :laugh: no mustikkapiirakan & juustosarvia meinasin väsätä, mutta eipä mies pettyisi vaikken leipoisikaan . omalle isälleni ostin "papalle"-kortin minulta & tytöltä, mutta omalle miehelleni en tod. mitään "isi"-kortteja osta!

En mäkään osta. Hellin miestäni muuten, onhan hän lasteni isä, mutta vain lapset muistavat kortein ja lahjoin. :) Ei meillä muutenkaan ole tapana kyllä ostaa lahjoja isän- ja äitienpäivänä. Jouluna sitten muistan lahjalla miestäkin...

Omalle isälleni vienkin haudalle kynttilän. :(

Meillä lapset ovat väsänneet koulussa ja eskarissa ja kerhossa jotain se saa riittää.Samoilla kuvioilla kun mentiin äitienpäivänäkin.Perusteena:Et ole mun äiti.

Okei, hienoa. Joo joo, just just. Olette cooleja.

Mitä tähän pitää sanoa? Toivottavasti miehesi saa paljon pillua.

Mielestäni ei ole tarpeellista antaa isänpäivänä miehelleen mitään, aivan kuten ei äitienpäivänä vaimollekaan. Toki jos asianomaiset haluavat niin sitten saa. On kuitenkin mukava tapa huomioida toista herkkujen muodossa ja auttamalla lapsia lahjan väsäämisessä.

Mielestäni ei ole tarpeellista antaa isänpäivänä miehelleen mitään, aivan kuten ei äitienpäivänä vaimollekaan. Toki jos asianomaiset haluavat niin sitten saa. On kuitenkin mukava tapa huomioida toista herkkujen muodossa ja auttamalla lapsia lahjan väsäämisessä.

Mielestäni on mukavaa, jos perheissä tykätään antaa myös lahjoja, varsinkin, jos lapset on vielä ihan pieniä. Minulle on ihan sama, antaako muut lahjoja vai ovatko sitä mieltä, että se on turhaa. Vikinä siitä, mitä muut tekee, on ärsyttävää.

Meillä ei ole ollut muutenkaan tapana antaa toisillemme lahjoja, ei siis isänpäivänäkään. Kortin askartelin lapsen kanssa, huomenna tehdään miehen lempipizzaa ruoaksi ja jälkkäriksi on jätskikakku. Päiväkodissa lapsi on askarrellut jotain, oli paketoitu kun hain lapsen päiväkodista, itseäkin jännittää, mitä paketista löytyy.

Jostain syystä on aina tuntunut jotenkin tosi teennäiseltä ostaa puolisolle "pakkolahjoja". Aikuisten kesken kun ei olla kummankaan suvussa muutenkaan hankittu joululahjoja tms. Joskus voidaan kyllä ostaa jotain kivaa, jos sattuu vastaan tulemaan, mutta ei me silloin odotella juhlapäiviä, toisen voi yllättää ihan tavallisenakin päivänä.

Noh, minusta noita päiviä voi ajatella vietetettävän sen kaupallisen humpan lisäksi siksi, että isyydessä/äitiydessä yleensä on jotain juhlistettavaa.

Masentavaa pilkunviilausta todeta, ettei puoliso ole juuri *minun* isäni tai äitini. No ei ole ei, mutta hienoa, että hänestä on tullut isä tai äiti, eikös?

Ja siihen päälle sitten juhlistamisen osalta kukin hoitakoon asiansa haluamallaan tavalla - toiset veivaavat lahjat, ruoat & kortit, toiset ei. Meilä lapset tietysti ovat tehneet kortit ja itse hankin lahjan (koska mieskin tykkää hankkia minulle lahjoja jopa ilman synttäreitä, jouluja tai äitienpäiviä) - meille tuo ei ole mikään pakkopulla-asia.

Hyvää isänpäivää kaikille isille! :)

Mä muistan lasteni isäpuolta pienellä lahjalla ja kakulla..sekä aamupalalla.
Haluan,että rakkaani tietää kuinka iloinen olen siitä,että hän hyväksyy lapseni ja kohtelee heitä,kuin omiaan.

Yhteistyössä