Teempäs lastenvalvojalle tänään ilmoituksen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
...nimittäin ex-mieheni isästä. |O

Jatkuvasti puhuu musta pahaa mun ja ex:n yhteisille lapsille,haukkuu mua,puhuu alentavasti,yrittää manipuloida lapsia mua vastaan ihan selvästi.Luojan kiitos,ei oo siinä onnistunut.

Lapset on kärsiny erosta muutenkin tarpeeksi,vanhin lapsista kärsii eniten kun ex appi asettaa lapsen todella ikävään asemaan/välikäteen.Lapsi rakastaa äitiään ja olen heille kaikille tärkeä mutta tottakai välittää myös paapastaan ja lapselle/lapsille tulee varmasti tunne ettei tiedä kenen puolella heidän pitäis olla.Äidin vai Paapan.

Ei lasten tarvi olla kenenkään puolella eikä tuollaseen tilanteeseen lasta saa laittaa!! |O

Soitan tänään soskuun että tekevät asialle jotakin,mie en enää ite jaksa riidellä ja oon muutenkin raskauden vuoksi tosi herkkä ja tiedän että ex-appi halutetessaan osaa loukata pahasti joten...hoidan asian viranomaisten välityksellä/avustuksella.

Yksi lapsista on muuttamassa nyt kesällä mun luokseni,samalla laitan sen asian menemään virallista tietä eteenpäin,eipä voi ex anoppilan väki koskaan alkaa esim väittämään että vein lapsen pakolla tms.Niistä kun ei tiedä.

Ärsyttää kun ne sekaantuu vaikka ex-miehen kanssa saatais asiat nätisti yhdessä järjestymään mutta ne yrittää sekottaa lasten isänkin päätä mua vastaan.Eipä oo toistaiseksi onnistunu siinäkään... =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
.... öh, ja varmaan mitään syytä ei ole? Ovat muuten vain sinua vastaan keksineet olla...?

Niinhän se aina on.
Vaikka oliskin syytä ni lapsia ei varmaan tarvitse tollasiin juttuihin sotkea. Lapselle tulee aika paha olla jos ei tiedä kenen "puolella" pitää olla. Eikä lapsen tarvitse sellasta joutua päättämäänkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
.... öh, ja varmaan mitään syytä ei ole? Ovat muuten vain sinua vastaan keksineet olla...?

Niinhän se aina on.

Mitään aihetta en ole antanut,ovat vaan katkeria kun erottiin.Siinä suvussa kun vika löytyy aina muualta vaikka itse ajaisivat kolmion takaa toisen eteen.

Ihan oikeasti,mitään syytä ei oo mua haukkua,oon vaan sellasten raha rikkaiden silmissä köyhä,vähempi osainen.Törkeetä käyttää lapsia väli kappaleina. :/

Lapsella on LUONTAINEN tarve miellyttää / myötäillä läheisiään. Jos Yksi läheinen pyytää olemaan toista läheistä vastaan niin lapsen psyyke häiriintyy ja itsetunto laskee. Lapselle voi myös kehittyä persoonallisuushäiriö ( psykopaattinen persoonallisuushäiriö). Lapsi kyllä myötäilee kun häntä manipuloidaan. Mutta seuraamukset näkyvät rikkoutuneena persoonana.

Isoisällä tästä iso miinus.

Yhteistyössä