Tee-se-itse kulmien ja ripsien kestovärit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karussa

Aktiivinen jäsen
24.11.2006
5 318
1
36
Onko teillä hyviä kokemuksia näistä? Onko laittaminen helppoa vai epäonnistuuko siinä helposti? Mikä olis hyvä merkki? Ja onko sellasia joita voi käyttää useaan kertaan, kun mun pitäis kahta eri väriä ostaa?

Kampaajalla värjääminen on ainakin täällä päin sen verran tyyristä (ottaen huomioon ettei ne värit kauaa pysy ) että ajattelin uskaltautua ite värjäämään... =)

ihan helppoa ainakin se mikä mulla on tuubi ja pullo,sekoitetaan pienim äärä ja levitetään,ikinä ei ole epäonnistunut mulla. aluks kannattaa pitää lyhyt aika nopin 5min ja kattoo mitä tulee ettei ole liian tumma. osta ruskea sävy

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
ihan helppoa ainakin se mikä mulla on tuubi ja pullo,sekoitetaan pienim äärä ja levitetään,ikinä ei ole epäonnistunut mulla. aluks kannattaa pitää lyhyt aika nopin 5min ja kattoo mitä tulee ettei ole liian tumma. osta ruskea sävy

Eli voiko niitä yleensä käyttää useaan kertaan? Haluaisin ripsiin mustaa ja kulmiin ruskeaa, mut ehkä tosiaan on viisainta eka ostaa vaan yhtä väriä ja kokeilla sillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

Eli voiko niitä yleensä käyttää useaan kertaan? Haluaisin ripsiin mustaa ja kulmiin ruskeaa, mut ehkä tosiaan on viisainta eka ostaa vaan yhtä väriä ja kokeilla sillä...

joo mä sanon et sun ei kannat jos ei frendi tue sua siin asiassa. Luuletko et se tykkää sun uusista kulmista. sitä paitsi mä en usko et värjäät ite. osaat valehella niin hyvin. teit nostonkin mä näin. hernetäti ketju oli sun nostama vaika väitit muuta ja frendis tuki sua valeesa.

Alkuperäinen kirjoittaja renee:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

joo mä sanon et sun ei kannat jos ei frendi tue sua siin asiassa. Luuletko et se tykkää sun uusista kulmista. sitä paitsi mä en usko et värjäät ite. osaat valehella niin hyvin. teit nostonkin mä näin. hernetäti ketju oli sun nostama vaika väitit muuta ja frendis tuki sua valeesa.

Miks sun nyt oikein piti nostaa tää ketju? Ja varmasti värjään ite karvani turha sun on muuta väittää. Mun frendi ei oo nähny entisiäkään kulmiani, joten eiköhän ne uudet sille kelpaa. :p

Yhteistyössä