Tee hyvää mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Female
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Female

Vieras
Suljet oven takanamme, olemme vihdoin kahden. Tulet takaapäin kiinni minuun, tunnen jäntevän vartalosi painuvan omaani vasten. Rutistat minua tiukasti itseäsi vasten, siirrät vaaleita hiuksiani ja suutelet kiihkeästi niskaani ja kaulaani. Kätesi menevät paitani alle, puristelet hetken rintojani ja nostat sitten paitani ja rintaliivini ylös vapauttaen muhkeat rintani. Nännini nöpöttävät kovana ja hengitykseni tihenee. Suljen silmäni, nojaudun sinuun luottavaisesti ja nautin siitä, miten kätesi hyväilevät rintojani. Suutelet minua suulle, upotat vaativan kielesi suuhuni, kielemme löytävät toinen toisensa ja tunnen, miten pilluni kostuu koko ajan enemmän. Toinen kätesi menee hameeni alle, hyväillen välillä pakaroitani ja reisiäni. Pudotat hameen pois päältäni ja alat suutelemaan mustien stay-up –sukkieni paljaaksi jättämiä reisieni yläosia. Käyn ihan kuumana ja niin käyt sinäkin, haluan tuota miestä niin. Sanot: ”Mennään sänkyyn kulta"" ja tartut minua kädestä kiinni…

Olet tosi kiihkeää kun seison sun takana, käteni hyväilee sinun ihanaa vartalosi ja huomaan kuinka väriset. Puristelen rintojasi ja lopuksi nostan paitasi kokonaan pois ja vapautan rintojasi rintaliivistä, samalla suutelen niskaasi. Huomaan miten sinun nännit törröttää ja odottaa kosketukseni. Otan ne suuhun ja imen ja näykin niitä. Suutelemme, oikein kunnon kielisuudelma ja vastaat nälkäisenä takaisin. Käteni puristaa pakaroitasi samalla ja vedän sinut tiukasti minuun. Huomaan kuinka käyt kuumana ja hengityksesi on tosi raskas- Mennään sänkyyn kulta sanon ja otat kädestäni kiinni ja viet minut makuhuoneeseen…

Hih, sinäpäs olet kohtelias ja mukava ihminen! Väärin meni joka ainoa kohta:

- en ole puutteessa
- en ole vanha
- en ole naimisissa
- enkä varsinkaan ole ämmä! :)

PS. Tulikos sulle parempi olo, kun sait aukoa päätäsi noin nätisti mulle...?

Menemme pehmeälle vuoteelle, sinä laskeudut viereeni ja suutelet minua joka paikasta. Pujotat stringini pois jaloistani, nostan peppuani, että saat ne helpommin. Levität hellästi reiteni ja suukotelet reisieni sisäpintaa. Minä hyväilen silmieni edessä kohoavia rintojani, koko kehoni värisee odotuksesta. Tulet taas lähelleni ja suutelemme intohimoisesti. Nousen istumaan ja komennan sinut makaamaan selällesi. Kumarrun puoleesi ja annan käteni laskeutua kovan kalusi päälle...

Olemme lähekkäin ja hyväilen sinun ihanaa vartaloa ja tosi hitaasti riisun stringit. Jalkojasi levitän ja näen kuinka pillusi on kosteaa koska se kiiltää odottaen kosketukseni.. Aloitan suutelemaan jalkojasi ja nousen reisiä pitkin, katselen kiihottuneena kun sinä hyväilet rintojasi ja vedät välillä nänneistäsi. Mutta ennen kun nousen ylös niin maistelen pillusi kielelläni, sinä väriset kun kostea kieleni koskettaa pillusi ja vakoa pitkin liikutan kieleni. Tulen sen jälkeen lähellesi ja suutelemaan samalla saat maistella omat maut. Yhtäkkiä komennat minut makaamaan selälleni ja tottelen nopeasti, kastelet kova kaluni joka jyskyttää kovana, odottaen vain sinua…

Yhteistyössä