Te varattuja miehiä harrastavat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Miehestä itsestään se pettäminen lähtee. Vaikka kiehnäisi kaikki kylän naiset ympärillä, niin mies sen valintansa tekee lähteekö uittamaan vehjettään vieraissa värkeissä.

peesi. Jos mies pettää, se pettää. Ei mikään estely siihen vaikuta, mielummin pettää heti alussa niin ei ehdi lapsia syntyä kärsimään idiootista isästä.
Se että miestä(tai naista) kyttää ja kyttää ei millään tavalla opeta miehelle että pettäminen on väärin. Enemmin tai myöhemmin pettämään altis mies tai nainen siihen kuitenkin sortuu.

Jos kukaan meistä ei harrastaisi pettäviä miehiä/ naisia, PETTÄMISTÄ EI OLISI OLEMASSA.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Jos miehellä on lapsia, eikö teitä yhtään kiinnosta, että olette suuresti myötävaikuttamassa näiden lasten kodin rikkoutumiseen?

Turha selittää, että pettäminen on miehen valinta. Jos varattuihin miehiin sekaantuvia naisia ei olisi olemassa, ei olisi!

Ettekö voi vaikka ostaa dildoa? Tai hoitaa omia parisuhteitanne kuntoon? Tai sitten kytätä vapaita miehiä?

Ja ei, en ole joutunut pettämisen kohteeksi enkä pelkää joutuvani. Seuraan vaan sivusta montaa tällaista tilannetta, joissa nämä kakkosnaiset RRRRakastuvat miehiin, jotka ovat heitä vain kiksauttaneet, ja yrittävät saada miestä jättämään perhettään näiden "suurten tunteiden" vuoksi.

Nimenomaan ei harrasteta varattuja miehiä mutta kun heitä tuolla liikkuu iltamissa eivätkä kerro olevansa varattuja. Mistäs sitä tietää kun mukavan tapaa mikä hän on kun muuta väittää. Tai jos varattu niin ainakin liitto loppumassa kun paska akka.
Monta olen jättänyt kun saanut tietää mutta pari jopa eronnut vaimostaan mutta en tietenkään enää petturia huolinut, samoinhan hän voisi pettää minuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Onhan se ällöä, että jotkut naiset juoksevat varattujen miehien perässä, mutta eipä siitä voi pelkästään naisia syyttää! Suhteessa on aina kaksi, joten vikaa on myös niiden perheenisien päissä!

Kaksi, kaksi...ja molemmat turpiin ja onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja gm:
Joo mulle tuli joskus baarissa flirttailemaan mies ja kerroin sitten vinkvink siinä että olen kihloissa, ja vastaus oli että juu minä olen naimisissa ja tässä meidän lapsi*näytti kuvaa*

ööhh..ahhaaa no mäpäs tästä...:D

Voi hyvänen aika mikä mies!! Mistä tollasia sikiää??

Niinpä....ja vastasi vielä ihan kun siinä ei olisi mitään ihmeellistä:D "no oon mäkin naimisissa..." Olisi pitänyt varmaan lyödä:D

Onhan se ällöä, että jotkut naiset juoksevat varattujen miehien perässä, mutta eipä siitä voi pelkästään naisia syyttää! Suhteessa on aina kaksi, joten vikaa on myös niiden perheenisien päissä!

Mutta mikäli naiset eivät lämpenisi varatuille miehille, ei pettämistä olisi olemassakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Olen ollut useammankin varatun miehen kanssa, mutta milloinkaan en ole yrittänytkään saada miestä jättämään perhettään. Yleensä näiden miesten kanssa on ollut vain satunnaisia kohtaamisia, hauskanpitoa, joka yleensä jää vain meidän kahden väliseksi.

Et TODELLAKAAN voi tietää tätä. Mitä, jos miehen puoliso on saanut tietää? Koti on hajonnut? Lapset ovat menettäneet ehjän perheen?

No eihän sitä edes kiinnosta, turhaa tommosille on yrittää järkeä puhua..

Jos mua petettäs, niin se ois molempien horojen silmä mustana ja ukko pihalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ikisinkku:
Jos miehellä on lapsia, eikö teitä yhtään kiinnosta, että olette suuresti myötävaikuttamassa näiden lasten kodin rikkoutumiseen?

Turha selittää, että pettäminen on miehen valinta. Jos varattuihin miehiin sekaantuvia naisia ei olisi olemassa, ei olisi!

Ettekö voi vaikka ostaa dildoa? Tai hoitaa omia parisuhteitanne kuntoon? Tai sitten kytätä vapaita miehiä?

Ja ei, en ole joutunut pettämisen kohteeksi enkä pelkää joutuvani. Seuraan vaan sivusta montaa tällaista tilannetta, joissa nämä kakkosnaiset RRRRakastuvat miehiin, jotka ovat heitä vain kiksauttaneet, ja yrittävät saada miestä jättämään perhettään näiden "suurten tunteiden" vuoksi.

Nimenomaan ei harrasteta varattuja miehiä mutta kun heitä tuolla liikkuu iltamissa eivätkä kerro olevansa varattuja. Mistäs sitä tietää kun mukavan tapaa mikä hän on kun muuta väittää. Tai jos varattu niin ainakin liitto loppumassa kun paska akka.
Monta olen jättänyt kun saanut tietää mutta pari jopa eronnut vaimostaan mutta en tietenkään enää petturia huolinut, samoinhan hän voisi pettää minuakin.

Ainahan ne valehtelee että muka liitto loppu. Kuhan paskaa jauhavat.

Miehestä itsestään se pettäminen lähtee. Vaikka kiehnäisi kaikki kylän naiset ympärillä, niin mies sen valintansa tekee lähteekö uittamaan vehjettään vieraissa värkeissä.

peesi. Jos mies pettää, se pettää. Ei mikään estely siihen vaikuta, mielummin pettää heti alussa niin ei ehdi lapsia syntyä kärsimään idiootista isästä.
Se että miestä(tai naista) kyttää ja kyttää ei millään tavalla opeta miehelle että pettäminen on väärin. Enemmin tai myöhemmin pettämään altis mies tai nainen siihen kuitenkin sortuu.

Jos kukaan meistä ei harrastaisi pettäviä miehiä/ naisia, PETTÄMISTÄ EI OLISI OLEMASSA.

Ja haluaisit elää siinä valheessa? Miehesi pett'isi jos voisi, mutta kun ei saa mahdollisuutta... ihan miten vaan:/

Alkuperäinen kirjoittaja r:

No sehän on selvää, mutta nainen voi myötävaikuttaa tähän asiaan kuitenkin omalta osaltaan aika paljon.
Tai ainakaan mä en lähtis semmoseen mukaan, mitä siitä hyötyy.. Kai täällä on sitten mammat aika löyhällä moraalilla varustettuja :)

Miten myötävaikuttaa? Ai alkamalla pokailemaan? Mies on selkärangaton liero joka lankeaa sellaiseen, ja hän tekee sen päätöksen. Kyllä pitäis aikuisen ihmisen osata käsitellä kiusauksia, kaikkea ei voi saada.

Ei, vaan jos kaikki pysyisivät uskollisina kumppanilleen, ei olisi pettämistä.

Mutta mikäli naiset eivät lämpenisi varatuille miehille, ei pettämistä olisi olemassakaan.

Edelleen, ei ne kaikki miehet kerro olevansa varattuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei paljon kiinnosta. Perheen vanhemmat ovat vastuussa lapsistaan ja näiden onnellisuudesta, en minä.

Ajatteletko samoin, että sinusta ei esim. yhteiskunta ole vastuussa? Koska kaikki kantavat vastuun itsestään ja omasta onnellisuudestaan?

Eli jos esim. sinä sairastut vaikkapas masennukseen, sinulle ei tarvitse antaa hoitoa julkisilla varoilla, koska olet itse vastuussa omasta onnellisuudestasi? Jos sinä joudut työttömäksi, sinulle ei tarvitse maksaa työmarkkinatukea, koska jokainen vastaa omasta toimeentulostaan myös hädän hetkellä?

Jos lapsesi jäisivät orvoiksi, kenenkään rakastavan perheen ei pidä ottaa heitä ottolapsikseen, koska jokainen vastaa omista jälkeläisistään?

Minä vastaan kyllä omasta onnellisuudestani, ei yhteiskunta. Sairastuessa saan kyllä hoitoa, koska olen säntillisesti maksanut veroja. Samoin olisi työttömyyden kanssa, olen kyllä varautunut siihen liittymällä työttömyyskassaan.

Muutenkin todella typeriä rinnastuksia sinulla. Kyllä se parisuhde ja sen onnellisuus kuuluu niille, jotka siinä elävät.

Alkuperäinen kirjoittaja ikisinkku:

Ainahan ne valehtelee että muka liitto loppu. Kuhan paskaa jauhavat.

Nimenomaan. Tuohon ihan turha vedota... Ettehän te varmaan nieli esimerkiksi sitäkään, jos krapulassa tärisevä Alkon ovella notkuva alkoholisti tulee kärttämällä kärttämään rahaa muka alkoholittomaan olueen, jonka aikoo ostaa Alkosta. Koska juuri nyt on päättänyt lopettaa juomisen.

Loppupeleissähän se on toki miehen päätös meneekö vieraan verkkoon, mutta nää naisetkin on ihmisiä ja luulis löytyvän ees jotain inhimillisyyttä niidenkin pään sisältä. Ei se vaan ole oikein alkaa varatun kanssa. Siinä loukkaa varatun puolisoa vaikkei tätä tunnekaan. Toisen loukkaaminen ei ole oikein.

Ei paljon kiinnosta. Perheen vanhemmat ovat vastuussa lapsistaan ja näiden onnellisuudesta, en minä.

Ajatteletko samoin, että sinusta ei esim. yhteiskunta ole vastuussa? Koska kaikki kantavat vastuun itsestään ja omasta onnellisuudestaan?

Eli jos esim. sinä sairastut vaikkapas masennukseen, sinulle ei tarvitse antaa hoitoa julkisilla varoilla, koska olet itse vastuussa omasta onnellisuudestasi? Jos sinä joudut työttömäksi, sinulle ei tarvitse maksaa työmarkkinatukea, koska jokainen vastaa omasta toimeentulostaan myös hädän hetkellä?

Jos lapsesi jäisivät orvoiksi, kenenkään rakastavan perheen ei pidä ottaa heitä ottolapsikseen, koska jokainen vastaa omista jälkeläisistään?

Minä vastaan kyllä omasta onnellisuudestani, ei yhteiskunta. Sairastuessa saan kyllä hoitoa, koska olen säntillisesti maksanut veroja. Samoin olisi työttömyyden kanssa, olen kyllä varautunut siihen liittymällä työttömyyskassaan.

Muutenkin todella typeriä rinnastuksia sinulla. Kyllä se parisuhde ja sen onnellisuus kuuluu niille, jotka siinä elävät.

Rinnastukseni eivät ole ollenkaan typeriä. Sinun itsekkyytesi ja kylmyytesi sen sijaan ovat. Sinun verorahasi eivät todellakaan kata kaikkea sitä turvaverkkoa, jonka yhteiskunta jäsenilleen tarjoaa. Sen ovat rakentaneet jo aiemmat sukupolvet kovalla EPÄITSEKKÄÄLLÄ työllä.

Samaa voi sanoa miehistä. Mikäli varatut miehet eivät lämpenisi vapaille naisille, ei pettämist olisi olemassakaan.

Aaaaargh, ihan oikeasti. Tottakai se joka "vikittelee" varattua tietoisesti, tekee jossain määrin väärin. Mutta viime kädessä se syyllinen on se pettäjä, oli mies tai nainen. Varmasti olisin vihainen kummallekin osapuolelle, jos mieheni pettämisestä kiinni jäisi, mutta lopulta se valinta, meidän perheen vaarantamisesta, on ollut miehen, ei sen toisen naisen.

no minä en todellakaan ymmärrä tuollasta, että vaan sitä naista syytetään. Kyllähän se mieskin on siinä pettänyt! Jos mun mies pettäs, niin enemmän mä mun miestä syyttäsin, ku sitä toista naista...

Rinnastukseni eivät ole ollenkaan typeriä. Sinun itsekkyytesi ja kylmyytesi sen sijaan ovat. Sinun verorahasi eivät todellakaan kata kaikkea sitä turvaverkkoa, jonka yhteiskunta jäsenilleen tarjoaa. Sen ovat rakentaneet jo aiemmat sukupolvet kovalla EPÄITSEKKÄÄLLÄ työllä.

Sinä et tiedä mitään minun verorahoistani. Olisin kyllä ihan valmis myös malliin, jossa verotusta pienennettäisiin dramaattisesti ja suurin osa palveluista muuttuisi itse hankittaviksi.

Edelleen, ei ne kaikki miehet kerro olevansa varattuja.

Mutta kun iso osa kertoo. Eikä se läheskään kaikkia naisia haittaa. Olen ihan vierestä seurannut näitä tilanteita yöelämässä, kun naiset tulevat itse iskemään varattuja miehiä, eivätkä meinaa häipyä, vaikka mies sanoo vaimon odottavan kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no minä en todellakaan ymmärrä tuollasta, että vaan sitä naista syytetään. Kyllähän se mieskin on siinä pettänyt! Jos mun mies pettäs, niin enemmän mä mun miestä syyttäsin, ku sitä toista naista...

Musta taas tuntuu, etten osais sitä naista edes syyttää. Aina saa yrittää, mies kantaa teoistaan ja päätöksistään vastuun ja seuraukset.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Olen ollut useammankin varatun miehen kanssa, mutta milloinkaan en ole yrittänytkään saada miestä jättämään perhettään. Yleensä näiden miesten kanssa on ollut vain satunnaisia kohtaamisia, hauskanpitoa, joka yleensä jää vain meidän kahden väliseksi.

Et TODELLAKAAN voi tietää tätä. Mitä, jos miehen puoliso on saanut tietää? Koti on hajonnut? Lapset ovat menettäneet ehjän perheen?

No eihän sitä edes kiinnosta, turhaa tommosille on yrittää järkeä puhua..

Jos mua petettäs, niin se ois molempien horojen silmä mustana ja ukko pihalla.

Mä tiedän, että noin ei ole käynyt. Ja toivon toki ettei käykään. Toki pettäminen on väärin. Itsepähän pettävät. Kyllä on miehessä jotain vikaa jos vieraan naisen matkaan lähtee. Se ei mun vikani ole.

Monta olen jättänyt kun saanut tietää mutta pari jopa eronnut vaimostaan mutta en tietenkään enää petturia huolinut, samoinhan hän voisi pettää minuakin.""

Nimenomaan noin olen sanonut, siis jättänyt saatuani tietää, en suinkaan huolinut. Siinähän eroavat tai ovat eroamatta.

Yhteistyössä