Te vanhemmat, joiden lapsi päiväkodissa, ja olette täyttäneet tuon varhaiskasvatuskeskusteluun tulevan lappusen?

Mitä olette kirjoittaneet kohtaan: Tärkeät periaatteet perheessämme?
Entäpä: Uskontoon ja elämänkatsomukseen liittyvät ajatukset?
Minkälainen päivä mielestäni on kiva päiväkodissa?

Olen ihan hukassa näiden kanssa. :$
 
nappi
Yritän muistella...
Tärkeät periaatteet: rehellisyys, toisen huomioon ottaminen, yhteiset ruokailuhetket..
Uskonto: Iltarukous, muuten uskonnosta puhutaan jos tulee kysymyksiä.
Päivä: sopivassa suhteessa kaikkea, leikkiä, lepoa ja ruokaa.
 
Meillä ei tuosta uskonnosta edes kysytty mitään. Eikä kivasta päivästä.
Mutta tuohon tärkeät periaatteet kohtaan kirjoitettiin että "Lämmin, rakastava, luottavainen ja rehellinen ilmapiiri, ja sen säilyttäminen." Lisäksi kirjoitettiin hyvistä tavoista ja siisteydestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Yritän muistella...
Tärkeät periaatteet: rehellisyys, toisen huomioon ottaminen, yhteiset ruokailuhetket..
Uskonto: Iltarukous, muuten uskonnosta puhutaan jos tulee kysymyksiä.
Päivä: sopivassa suhteessa kaikkea, leikkiä, lepoa ja ruokaa.
Kiitos, tässä oli kivasti :) Suuntaan antavaa, niin osaa itse täytellä!
 
ihan selkeästi ne tuossa on kysytty. mitä pidät tärkeänä perheessä...esim. yhteistä aikaa, käytöstapoja, liikuntaa jne. uskonto: se mikä se on ja oletteko ahkeria kirkossa käyjiä jne. Millainen kiva päivä...ulkoilua riittävästi, kivoja leikkejä, ohjattua toimintaa...
 
Vähän jauhot ja vellit on sekaisin, jos täältä kyselet vastauksia noihin. Käytä muutama minuutti hiljaista pohdintaa, ja vastaat miten parhaiten tuntuu. Ei kukaan voi teilata sun vastauksia, jos olet rehellisesti pohtinut ja vastannut. Ei niihin mitään elämää suurempaa kuulukaan KEKSIÄ, vaan todellisia ajatuksia aiheeseen liittyen. Kuvastavat teidän perhettä ja lasta, miten hän ajattelee ja elää, miten te ajattelette ja elätte. Toosa kiinni ja kirjoittamaan! :heart:
 
Periaatteisiin taisin laittaa yleiset kohteliaisuussanat, kiitos ja ole hyvä.Uskontoon kirjoitin, ettei olla erityisen uskovaisia mutta lapsi saa osallistua päiväkodin uskontojuttuihin, esim. kirkossa käynnit. Kivasta päivästä päiväkodista tietää varmaan parhaiten lapsi itse?

Keskustelussa lisäiltiin sinne vaikka sun mitä, ei niihin kaikkiin tarvitse itse mitään väkisin koittaa keksiä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Meillä ei tuosta uskonnosta edes kysytty mitään. Eikä kivasta päivästä.
Mutta tuohon tärkeät periaatteet kohtaan kirjoitettiin että "Lämmin, rakastava, luottavainen ja rehellinen ilmapiiri, ja sen säilyttäminen." Lisäksi kirjoitettiin hyvistä tavoista ja siisteydestä.
Okei :)
 

Yhteistyössä