Te-toimistot lakkautetaan kokonaan

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pölhöt. Vaikka te-toimistot lopetetaan niin samat hommat jatkuu kuntien vetämänä. Itse olen saanut useammankin työpaikan työkkärin kautta ja nykyinenkin työ on sen kautta. En ole kokenut mitään kyykytyksiä kun itsekin asioin asiallisesti. Sekaan mahtuu kyllä paskamaisiakin virkailijoita mutta pääsääntöisesti ihan asiallisia. Toisten mielestä kaupan kassatkin ovat vittumaisia niin ei semmosia ihmisiä voi miellyttää.
tUO OLI sIPILÄN KOSTO-

KANSANTUHONTA-TOIMISTOT ELI kunnat PALTIARALLA HOITAMAAN TYÖTTÖMIÄ...

TUOSTAHAN NATSIT RIEMASTUU HETI JA SOTE-KESKITYSLEIREJÄ alkaa nousemaan joka niemeen notkoon ja saarelmaan...

vierailija
Työnantajat ottavat mielummin vain palkkatuellista työvoimaa, joka ylläpitää työttömyyttä, kun siitä ei tarvitse maksaa niin paljon kuin oikeassa työsuhteessa olevalle. Ihmiset eivät pääse normaaleihin työsuhteisiin tämän takia ja negatiivinen kierre on valmis.
Vanha kommentti mutta palkkatuestussa työssä palkan pitää olla tesin mukainen. Jos ei ole niin yhteyttä liittoon tai te-toimistoon. Silloin ei ole toimittu palkkatuen sääntöjen mukaan.

Toisaalta en tiedä juuri ketään joka olisi ollut palkkatuella yrityksissä ja kymmeniä jotka ovat olleet (osa usampaankin kertaan) kunnalla tai yhdistyksissä. Löytyisikö jostain tietoa mille taholle palkkatukea maksettiin eniten? Olen lukenut vain valitusta että yritykset eivät ole innostuneet palkkatuesta, sen hakeminen on kuulemma vaivalloista sen hyötyyn nähden.

Yhteistyössä