Te pienirintaiset alle E-kuppi ,miten saatte miehen kiinnostumaan

• Viestiketjun aloittaja kerro
  • Ensimmäinen viesti
"Jeee"
Heh, mulla oli ennen aina E.. En mä ikinä ajatellu tissien olevan tärkeä osa mitään. Nykyään mulla on just ja just B (kahden lapsen jälkeen), ja ihan mielellään mies pörisyttelee näitäkin, vaikka onkin aika tyhjät läpyskät.

Miten saan miehen kiinnostumaan... Hm. Otan vaatteet pois päältä. Yksinkertaista.

"mikko"
Ja jos ikää naisella on 18-70 ja on suht terve ja siisti, ja vartalo ei ole valtavan läski tai sairaalloisen laiha ja on se pillu niin saa montakin miestä kiinnostumaan.

khff
Varmaan aika monetkin haluaa miesten kiinnostusta jossain vaiheessa elämää, esim. haluaa perheen ja lapsia, haluaa poikaystävän, haluaa seksiä, haluaa tuntea olevansa haluttu tms.
Eivät naiset tarvitse lasten saantiin (ja siten perheen perustamiseen) miesten kiinnostusta. Riittää, kun hankkiutuu raskaaksi jonkun neljän promillen känniääliön kanssa, joka ei erota fleshlightia aidosta naisesta ja elää sitten yksinhuoltajana.

b kuppi
Joo mulla b kuppi ja kyllähän tuo ukko niistä on tykänny ;) vaikka aikanaan kavereittensa kans kattelivat takapuolta :D mut luulen ettei sillä oo väliä minkälainen varustus on jos toista rakastaa <3

Yhteistyössä