Te ootte ilkeitä..

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mä en syö mitään. laihiksel myös. ärsyttää kun on vielä Beck-päivä ja mies varmaan ostaa itelleen jotain hyvää. onneks mul on laitti limuu. :p B)

Pekki päivä :whistle: nyt maistus kyllä vaikka juustosuikerot sitä kahtoissa, mutta kö ei voi kaupassakaan käyrä kun ukko ei oo kotona ja ei noita kahta voi keskenäänkää jättää vaikka ne kyllä nukkuu ja kaupassa kävin alle viidessä minuutissa |O

mä en syö mitään. laihiksel myös. ärsyttää kun on vielä Beck-päivä ja mies varmaan ostaa itelleen jotain hyvää. onneks mul on laitti limuu. :p B)

miul ei oo ennää sitäkään ko hörpäsin loput päivemmällä |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
mä paistoin vaan kanamunaa :p

Ja minä eilen kehuin, kuinka syön iltapalaksi 7 keitettyä munaa... Sitten heitti bittiavaruus minut pois linjoilta.

Ja kiitos kysymästä, maukas pipari oli. Ilman leivinpaperia, öljytyllä pellillä paistettu. Rapeat reunat, keskellä pehmeyttä ja mehevyyttä juuri sopivasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

miul ei oo ennää sitäkään ko hörpäsin loput päivemmällä |O |O |O |O

Light- tuotteet ovat turhia. Oikeaa sokeria ja oikeaa rasvaa, mutta kohtuullisesti.

*maistuisi cola ja suklaakermajäätelö, sekaisin :p *

Yhteistyössä