te ootte ihania kaikki <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Onks sulle tapahtunut jotain erityistä ku noin hempeilyttää vai ootko sokerihumalassa niistä suklaistas :whistle: :D

varmaan se sokerihumala :D

mä oon suklaalla ja pullalla ja kakuilla sun muilla elänyt kohta viikon :p

korjaan, kohta pari viikkoa siis ;)

Mulla alko jo tapanina tökkäämään herkut, mut tänään pääsin uudestaan vauhtiin ja 1 Fazerin sininen on tuhottuna B)

ollaanko?

just äskönhän yhessä toisessa ketjussa me saatiin kuulla kaikki suomalaiset olevamme illiteraatteja ja idiootteja jokka ei erota vasenta oikeasta :whistle:

mutta kiva joskus näinki päin :D :flower: :hug:

Onks sulle tapahtunut jotain erityistä ku noin hempeilyttää vai ootko sokerihumalassa niistä suklaistas :whistle: :D

varmaan se sokerihumala :D

mä oon suklaalla ja pullalla ja kakuilla sun muilla elänyt kohta viikon :p

korjaan, kohta pari viikkoa siis ;)

Mulla alko jo tapanina tökkäämään herkut, mut tänään pääsin uudestaan vauhtiin ja 1 Fazerin sininen on tuhottuna B)

Mä söin viimeiset palat tänään fatserin sinisestä, eilen alotin illalla :p

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ollaanko?

just äskönhän yhessä toisessa ketjussa me saatiin kuulla kaikki suomalaiset olevamme illiteraatteja ja idiootteja jokka ei erota vasenta oikeasta :whistle:

mutta kiva joskus näinki päin :D :flower: :hug:

no tuon vian myönnän ainakin heti paikalla omistavani :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Sie ite oot ihana :D :heart: :hug:

mun sisko katteli kämppää sun naapuristas, niin mä suljin heti silmäni asunnon sopimattomuudelta, ja patistin vaan muuttamaan "kun siellä asuu yks palstalainenkin , niin kyllä sääkin voit siellä asua" :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Sie ite oot ihana :D :heart: :hug:

mun sisko katteli kämppää sun naapuristas, niin mä suljin heti silmäni asunnon sopimattomuudelta, ja patistin vaan muuttamaan "kun siellä asuu yks palstalainenkin , niin kyllä sääkin voit siellä asua" :D

:laugh:
Joo ja miehän oon asunu täällä jo reilu 8v, joten ei tää kovin paska paikka voi olla :D

Yhteistyössä