[QUOTE="Merja";28190149]Miten pystytte sietämään miehen tupakointia? Häiritseekö asia teitä? Mitä ajattelette esimerkistä minkä isä lapsillleen tupakoinnillaan näyttää? Kuinka paljon miehesi polttaa? Onko miehesi polttanut aina siis jo teidän ensitapaamisesta lähtien? Tuntuiko tämä koskaan ongelmalta tai esteeltä suhteelleenne?
Itse olen siinä tilanteessa, että olen tavannut muuten täydellisen miehen, mutta hän polttaa tupakkaa ja minä en voi sitä sietää. Nyt mietinkin tuleeko tästä suhteesta mitään vai unohdanko koko tyypin samantien

[/QUOTE]
mies tupakoi kun tavattiin mutta jätti tupakan pois, ja samaan aikaan oli tosi rakastuneen oloinen.. meni pari kk niin tajusin että hän on alottanut uudelleen tupakan polton mutta salaa minulta. kiinni jäätyään alkoi polttaa niin että tiedän.(ja minä en häntä painostanut lopettamaan). mutta tuo että hän salasi asian minulta,valehteli minulle tupakan takia tuntui pahalta. jotenkin olisi ollut parempi kun ei ikinä olis edes lopettanut,kun sitte ei olis tullut asiasta turhaa epäluottamusta.
kyllä se aiheuttaa ongelmia,se on yksi ikuisuus kysymys. koska omasta mielestäni ei ole mitään järkevää syytä polttaa tupakkaa, sen sijaan lopettamiselle on monta hyvää syytä joista yksi on hänen oma terveys, yksi minun terveys ja lasten terveys(sillä vaikka hän ei polta lasten nähden,koska en halua sellaista esimerkkiä lapsille,enkä halua passiivista tupakointia kellekkään. niin silti miehen parta haisee tupakalta,hengitys,vaatteet.).
kyllä tämä on koko ajan hiertänyt välejämme, minusta on raivostuttavaa että jokin mikä vahingoittaa terveyttä on välillä tärkeämpää kuin ihmiset joiden kanssa mies elää! en itseasiassa edes tajunnut kuinka iso juttu se loppujen lopuksi onkaan.
itse en siis lähtisi rakantemaan tulevaisuutta tupakoitsijan kanssa..mutta rakastan kyllä miestäni ja hänellä on monta ihanaa puoltaankin,että en minä tupakan takia häntä jättäisi.

ei tainnut kyllä yhtään nyt auttaa sua.