te ketkä sangallisten lasien jälkeen hommanneet sangattomat!!??

  • Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti
vinci
menikö teillä lasien käyttöön totuttelu aikaa vai menikö vaihto ihan lunkisti??

ite sain just sangattomat ja oon niitä ny pitäny 3h päässä ja vasta ny alkaa tuntuun sellaselta että nää vois oikeesti olla ihan ok...jotenki noi kiiltävät reunat hämää...
 
vieras
Täällä ollut hengettömät 5 vuotta, nyt ostin kahdet uudet lasit joista toiset ''normit'' ja toiset hengettömät. Normaalit tuntuvat hassuilta, kyllä hnegettömät ovat kivemmat.
 
Pullonpohja
Mun mielestä sangattomat ovat aivan ihanat: muistan vieläkin kun sain nenälleni raskaiden vanhojen lasien jälkeen. On myös ihanaa, kun ei tarvitse tuijotella kehyksiä. Minun kasvoni ovat silmälasien kohdalta tosi kaposet, joten olen aina joutunut hankkimaan hyvin sirot lasit sillä seurauksella, että aina olen saanut tuijotella kehyksiä. Miinuksena on kyllä se, ettei nämä taida sopia yhtä hyvin virkanaiselle kuin pienen vauvan äidille, pelkäänpä pahoin, että pian menevät lasit vaihtoon...
 
vieras
Mä hommasin hengettömät vasta. Ja mua vaivasi pari ekaa päivää sama homma. Reunoista jotenkin valot häikäisi aluksi. Mutta kylläpä siihenkin on tottunut. En enää muita haluaisi. Mulla on kapeet kasvot ja on tosi vaikea löytää tavallisia laseja, joten nämä oli huiput.
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä hommasin hengettömät vasta. Ja mua vaivasi pari ekaa päivää sama homma. Reunoista jotenkin valot häikäisi aluksi. Mutta kylläpä siihenkin on tottunut. En enää muita haluaisi. Mulla on kapeet kasvot ja on tosi vaikea löytää tavallisia laseja, joten nämä oli huiput.
kaivelen tän ketjun kun ihan väkisin halusin vastata..että hyvä etten ole ainoa...oon jo luullut että näissä on joku vika kun aina ottaa valo ilkeesti. nyt koto oloissa menee jo ihan sujuvasti mut kaupan kirkkaat valot sekä ulkona on vielä inhottava kirkkaus silmiin. heti helpottaa ku laittaa käden tonne ylös varjoksi...

päässä siis vika...ei siis mitään huolestuttavaa ; o
 

Yhteistyössä