Te, ketkä tilasitte ne 4 ilmaista akkaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Mulla tuli s.postia että olet saanut kohta kaikki ilmaiset lehdet ja nyt ne antaa jonkun huipputarjouksen jos alkaa tilaajaksi. Olenhan mä jopa yhden lehden saanutkin sieltä :headwall: . Eipä ole mikään iso menetys jos jää tulematta, kun ilmaiseksi kerta saa, mutta huijaako nää kaikki lehtifirmat nyt, kun kukaan ei saa mitän ilmaislehtiä näköjään... Eikä ole kyselystäkään tullut lehteä :D . Kunhan purnaan huvikseni.

Tänään tuli toinen aku, kyllä ne loputkin tulee. Kyllä mullekin se tarjous tuli (sekä sähköpostiin että kotiin, kohta vielä alkavat soitellakin, ihanaa!) mutta ennenkin sieltä on ne kaikki lehdet tullu. Siellä vaan vähän innokkaana lähetellään uusia tarjouksia...

Mistä sellasia on voinut tilata?

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Mulla tuli s.postia että olet saanut kohta kaikki ilmaiset lehdet ja nyt ne antaa jonkun huipputarjouksen jos alkaa tilaajaksi. Olenhan mä jopa yhden lehden saanutkin sieltä :headwall: . Eipä ole mikään iso menetys jos jää tulematta, kun ilmaiseksi kerta saa, mutta huijaako nää kaikki lehtifirmat nyt, kun kukaan ei saa mitän ilmaislehtiä näköjään... Eikä ole kyselystäkään tullut lehteä :D . Kunhan purnaan huvikseni.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja ex-postinjakaja:
Joskus postimiehet varastaa lehtiä, jos ovat näyte/lahjanumeroita. Ihan oikeesti. Olen ollut postissa töissä.

Aijaa. Enpä tiennykään vaikka oon itekki ollu postissa töissä. :o

Tiedä varastamisesta mutta mystisesti meillä jäi PlusTv:n kortti Postin syövereihin.
Ja kuulema aktiivisena on eli jossain käytössä.

Yhteistyössä