Minä ostan käytettyjä, kun niitä löytyy järkevään hintaan. Ellei löydy, ostan sitten uuden.
Olen ostanut viime talvena käytetyn Reimatecin, jossa polvissa vähän karheumaa, muuten kuin uusi puku, hintaa 5 euroa. Ja miksi oli noin halpa puku, edellinen omistaja oli onnistunut kaatamaan valkaisuainetta lahkeelle -> mustalla spriiliukoisella tussilla tuo virhe korjautui.
Olen ostanut sitä edellisenä vuonna Reiman perushaalarin myös 5:llä eurolla, tässäkin polvissa vähän karheumaa -> oli edelleen niin hyvässä kunnossa, että myin itse puvun 6:llä eurolla nyt syksyllä kirppiksellä.
Ja olen ostanut 2 osaisin Disney-puvun 10:llä eurolla kauppa asuksi.
Legon toppahousut olen ostanut 5:llä eurolla ja catmandoo toppatakin 5:llä eurolla.
Lisäksi käytettynä meille on löytänyt tiensä myös 2:n markan käytetty Lassien haalari, puvussa ei mitään vikaa.
Ainiin ja olen ostanut Mll:n kirppikseltä Reiman Cordura-kankaisen haalarin myös 10:llä eurolla.
Viimeistä lukuunottamatta olen ostanut kaiken tämän Akseli-kirppikseltä Mankkaalta Espoosta. Nyt pitäisi käydä katselemassa löytyisikö sieltä jotain vaatetta keskimmäiselle ensi talveksi.
Mun kipurajani ei ole se 10 - 15 euroa, mutta mitä enemmän maksan, sen isommin harkitsen. Talvivaatteista en ole siis maksanut 10 euroa enempää käytettynä. Uutena mun kipurajani on jo alle satasessa.