Te ketkä olette menneet maistraatissa naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häät tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häät tulossa

Vieras
Miten olette sinne pukeutuneet? Entä miehenne? "Pitääkö" olla tumma puku? Vai riittääkö pikkutakki ja suorat housut?
Itselläni musta kotelomekko, käykö semmonen jos laittaa jonkun kivan värisen boleron tai huivin siihen päälle. Vai onko liian sykkää silti?

No eipä siä seinällä oo mitää sääntöjä kuin pitää pukeutua :D Mulla oli nätti mekko ja miehellä suorat housut ja pikeepaita. Ja kyl ne ainaki meijät vihki tommosis tamineissa

Sinne voi pukeutua ihan miten haluaa. Minulla oli polvipituinen alennusmyyntimekko ja miehellä valkea puku. Menimme naimisiin syksyn lopulla ja vaatteet löytyi kesän alennusmyyntien alennusmyynneistä.

Mekon värjäsin myöhemmin violetiksi ja sillä on ollut paljon käyttöä.

Ei sinne mitään pukeutumissääntöjä ole, tiedän pareja jotka menny naimisiin farkuissa. Itse kyllä pukeuduin vähän juhlavimpiin vaatteisiin (musta puolihame ja sellanen kermanvärinen pitsitunika) ja miehellä oli musta puku.
Sun kotelomekko kuulostaa ihan kivalta, just joku väriläiskä siihen vaan. Ja jos teidän mielestä miehellä suorat housut ja pikkutakki on hyvä niin väliäkö muitten mielipiteillä? :)

Minulla oli valkoinen lyhyt kesämekko, miehellä valkoiset shortsit ja musta trikoopaita :)
Että ei "pidä" olla mitään kummempaa.Ihan sellaiset vaatteet missä viihdytte ja tunnette olonne hyväksi.

Yhteistyössä