....te ketkä ette asu yhdessä miehenne kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja räyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

räyh

Vieras
mites teillä toimitaan kun on teidän kesälomat eri aikaan?

mulla oli loma aikasemmin kesällä jo, vietin lähes koko ajan miehen asunnolla.

nyt kun on miehen loma, se on siellä omalla asunnollaan ja mä täällä omallani...
kolme viikkoo on lomaa sillä nyt menny, yks ilta sanoin sille et rupeen jo tottuun yksin nukkumiseen nii tää vaan totes et hei mulla on kesäloma??? oookkei selvä, vietä lomas miten lystää. mä sain (mulla siis lapsia) tän viikonlopun lapsivapaata nii ukko odotti et oon sit tulossa sinne sen luo edes toiseks yöks. joo varmaan lapsellista jne mut en todellakaan oo menossa häiritteen sen kesälomaa, varsinkaan kun ei tehdä yhdessä mitään sielläkään. ukko touhuu omiaan ja mä joudun keksimään omat viihdykkeeni.

joo, mua v******* koko ukko

Mikäköhän pointti tässä taas oli? Haetaanko tällä taas vertaistukea muista palstaämmistä joiden pitäisi lynkata moinen ukko joukolla verbaalisesti ja huutaa kuorossa että omg onpa paska mies jätä se heti.

Fuck that.

lol.gif

[QUOTE="vieras";28929459]...jätä se??[/QUOTE]

tiedän..... mieli tekis, mut toisaalta tykkään siitä niin paljon... sen tunteet kyllä epäilyttää kun tää menee aina näin et mun pitää joustaa ja se voi mennä oman mielensä mukaan. se kävi sukuloimassakin täs lomallaan ja mietti et ottaako kaverinsa mukaan, haloo entäs mä??? juu, tiedän miltä tää kuvio ulkopuolisista näyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja täh;28929475:
Mikäköhän pointti tässä taas oli? Haetaanko tällä taas vertaistukea muista palstaämmistä joiden pitäisi lynkata moinen ukko joukolla verbaalisesti ja huutaa kuorossa että omg onpa paska mies jätä se heti.

Fuck that.

lol.gif

<3 lähinnä puran vitutustani... voit siirtyy vaikka seuraavaan ketjuun <3

Yhteistyössä