Te kenelle jotka on saanu vuokratakuun takaisin ois yks kyssäri!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kun ite lähetin sen kirjeen viimeviikon maanantaina vvo:lle, että saavat palauttaa mun vuokratakuun ja siinä oli että se palautetaan 3viikon sisään, niin mietin vaan että onkohan mulla toivoakaan saada se juhannukseks?
Tai kauan teillä on menny sen saamiseen?

Nimim. pennitön juhannus tulossa :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:
Mahdollisuushan aina on.. Mut ite en jättäis juhannusta takuuvuokran varaan..
Niin no sitä mä tässä pelkäänkin, kun oon nyt ihan sen vuokratakuun varaan pistäny juhannuksen niin voi sitä pettymystä jos/kun se ei tuukkaan
:(
 
Mää neuvoisin soittamaan sinne ja pyytämään sitä. Sano, että tarvitsette sen mahdollisimman pian, koska teillä on rahatilanne juuri nyt tiukka. Saattaa antaa rahan ennen jussia. Jos et pian kysy, se on myöhäistä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jääpipar:
Mää neuvoisin soittamaan sinne ja pyytämään sitä. Sano, että tarvitsette sen mahdollisimman pian, koska teillä on rahatilanne juuri nyt tiukka. Saattaa antaa rahan ennen jussia. Jos et pian kysy, se on myöhäistä.
Meinaatko, että auttas jotain jos sinne soittas ja kertos tilanteesta?
Toisaalta eipä siinä mitään menettäiskään jos soittas...
 
Ap
No ihme meininkiä kyllä! Siinä lapussa tosiaan luki, että 3viikon sisään maksavat, ni eli sitä siis saattaa joutua odottamaan parikin kuukautta ja todellakaan ei kannata odotella juhannukseks.
 
Rollolainen
meillä meni Rovaniemen kuna-asunnoilla varmaan 2-3kk. Ei edes tajuttu pyytää niitä, yhtäkkiä vaan tulivat tilille. Olivat niistä ottaneet 0,60e,johonkin korkoon. :D
 

Yhteistyössä