Te, kenellä on isoveli

Gluteus maximus
Minulla on isoveli ja ikäeroa meillä on 1v8kk. Ollaan tosi hyvissä väleissä. Nykyään vaan aika harvoin nähdään ja soitellaan kun veljeni on aika kiireinen, mutta läheisiä oltiin pieninä. Isoveljeni oli tosi mustasukkainen pienenä ja se kyllä hiukan näkyy vieläkin. Jatkuu luultavasti koko elämän.

Itsellä poika ja tyttö ja ikäeroa 1v5kk. Toivon, että heille syntyisi myös läheinen suhde.

mua
Mulla 3 veljeä. Isoveli kaksi vuotta vanhempi. Hän on niin erilainen kuin minä, että kauheasti ei yhteyttä pietä. Mutta ihan hyvät välit on. Ei tapella, eikä kyllä keskustella syvimmistäkään.
Kahden nuoremman kanssa paljon enemmän yhteistä, ja puhutaankin paljon.
En asu kenenkään kanssa samalla paikkakunnallakaan.

mulla on 5v. vanhempi isoveli ja meillä on iha hyvät välit vaikkakin me ollaa vaa oikeestaa sillo yhteydessä jos jommalla kummalla on asiaa toiselle.. :/
velipoika on semmonen hiljanen hissukka et ei se soittele ja kysele et voisko tulla kylään ja mullakaa ei tuu kyläiltyä sen luona ku ehkä kerran vuodessa :whistle: ja sillo ku hänen luonan on hänen lapset...

Mulla 11v. vanhempi veli jota kiusasin aina pienenä kun ei suostunu leikkimään mun kanssa, näin mulle on kerrottu. Tosin muistan kyllä härnänneeni sitä vielä yli 10 vuotiaana jolloin seurauksena oli kässäreissä jäähylle pimeeseen vaatehuoneeseen, oli töissä siihen aikaan vartiointiliikkeellä. :whistle:

Kiitoksia kun olette vastailleet. Jotakuinkin voi päätellä, että sisko-velisuhde ei olisi ehkä ihan niin läheinen kuin esim.sisko-sisko...Toki joillakin, mut aika paljon hajontaa. Toivon todella, että lapsille tulis läheiset välit ja olisivat paljon tekemisissä kuten ite olen siskoni kanssa vaikka asutaan 400km päässä. Voidaan jutella ihan mistä vaan, millon vaan. Toki joitain kinojakin on ollu, mut ei olla koskaan oltu mitenkään riidoissa tms.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mulla on kaksi ihanaa ja rakasta isoveljeä :heart: :heart:

Toisen kanssa ikäeroa 11-vuotta ja toisen kanssa 9-vuotta.
Meillä todella hyvät ja läheiset välit :heart:
Välillä vaan tuntuu kun ne pitäis mua niin pentuna vielä vaikka olen kahden lapsen äiti heillä molemmilla kaksi lasta. :xmas: Mutta ymmärtäähän sen kun kuitenki olen aina niiden pikkusisko.

eikös sulla ole 3 lasta?

myymä
Meillä ikäeroa 5 vuotta ja ai että rakastankin sitä <3 Vietetään aika paljon aikaa yhdessä ja käydään yhdessä ulkona (Esim. karaokea laulamassa). Kotona kun asuttiin niin välit oli aika viileät siihen asti kun täytin 16 tjn.. Sitten rupesi veli jo kutsumaan mua bileisiinsä kavereidensa kanssa:)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

Välillä vaan tuntuu kun ne pitäis mua niin pentuna vielä vaikka olen kahden lapsen äiti heillä molemmilla kaksi lasta. :xmas: Mutta ymmärtäähän sen kun kuitenki olen aina niiden pikkusisko.
eikös sulla oo kolme lasta? :D
Juu kolmen olen.
Tullu pikku virhe.
:ashamed: :D

pohjantähdenalla
Mulla on 1 veli,olisi täyttänyt nyt 6.2. 08 29v eli oli mua 4-vuotta vanhempi. Veljeni oli todella huolehtivainen,aina huolehti ettei meille pienemmille sattunut mitään pahaa.. Oli mahtava leikkikaveri meille muille sisaruksille. =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

eikös sulla oo kolme lasta? :D
Juu kolmen olen.
Tullu pikku virhe.
:ashamed: :D
:LOL: mitäs pienistä :D meneehän sitä välillä laskuissa sekasin :LOL: :D

vieras79
Isoveli löytyy ja ikäeroa on 6v
Välimme on hyvät mutta emme pidä enään niin kovasti yhteyyttä kuin ennen eroani...ed liitossani mieheni ja veli oli kavereita ja hyviä sellaisia ja veljeni ei hyvälsynyt eroa,mutta kun kerroin sille miksi erosimme niin ymmärsi sen ja hyväksyi.
Juttelemme puhelimessa ehkä parikertaa kuussa ja tapaamme aika usein äitini luona.

Yhteistyössä