Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla on kaksi ihanaa ja rakasta isoveljeä :heart: :heart:
Toisen kanssa ikäeroa 11-vuotta ja toisen kanssa 9-vuotta.
Meillä todella hyvät ja läheiset välit :heart:
Välillä vaan tuntuu kun ne pitäis mua niin pentuna vielä vaikka olen kahden lapsen äiti heillä molemmilla kaksi lasta. :xmas: Mutta ymmärtäähän sen kun kuitenki olen aina niiden pikkusisko.
Juu kolmen olen.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:eikös sulla oo kolme lasta?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla on kaksi ihanaa ja rakasta isoveljeä :heart: :heart:
Välillä vaan tuntuu kun ne pitäis mua niin pentuna vielä vaikka olen kahden lapsen äiti heillä molemmilla kaksi lasta. :xmas: Mutta ymmärtäähän sen kun kuitenki olen aina niiden pikkusisko.
mitäs pienistä meneehän sitä välillä laskuissa sekasinAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Juu kolmen olen.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:eikös sulla oo kolme lasta?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Mulla on kaksi ihanaa ja rakasta isoveljeä :heart: :heart:
Tullu pikku virhe.
:ashamed: