Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
te ketkä tuolla toisessa ketjussa listaatte hyvän miehen ominaisuuksia
niin kertokaahan miten monta vuotta olette olleet yhdessä?
väitän että ne ketkä ovat olleet sen 2 vuotta yhdessä, heillä on "paremmat" miehet kuin niillä ketkä ovat olleet yhdessä 10 vuotta tai jopa enemmän
ihan vaan tällanen PIENI HUOMIO tähän väliin
Uskoisin että kyllä ne paskimmat piirteet on tulleet esiin jo. En mä sano että mieheni on täydellinen, mutta hyvä mies kuitenkin. Ei petä, eri ryyppää, rakastaa mua ja lapsiaan. Ja tiedän että ikinä ei lapsiaan hylkäisi. Huumorintaju on yhtäläinen ja seksikin sujuu.
Paskat piirteet tulee kyl suurimmaksi osaksi esiin vuoden sisään. Siitä jo näkee, onko toisesta yhtään mihinkään. Sitten myöhemmin voi tulla ajantuomia ongelmia, jollon on sitten taas omista parisuhdetaidoista kiinni homma. Eli sinänsä ne surkeetmiehet kyllä pitäis saada aika nopeesti valkattua pois, jos vain näin haluaa. Toki voi jatkaa matkaa surkean kanssa, mutta ei se homma miksikään muutu.
Eli ei se mies ole sen surkeampi 15 vuoden päästä, enemmän on vain sitä yhdessäolon kokemusta..jota ei usein kenenkään muun kanssa edes olekaan. Ja nuo hommat ovat taas sitten ihmisistä kii, että toimiiko homma. Ei se tee toisesta sen surkeampaa kuitenkaan.
Ja itse en tiedä, mistä ketjusta puhut, 2 vuotta ollaan oltu yhdessä ja on hyvä mies. Ja ite voin sanoa jo ihan viikossa, onko jostakin oikeesit yhtään mihinkään via onko potentiaalia. Ja näin varmasti suurimmalla osalla muullakin. Kyllä ne surkeet pitää jo heti sulkea pois listalta. En usko, että mieheni muuttuu surkeaksi ajan myötä..silloin se nimettäin meinaa sitä, että on minustakin tullut surkea. Yhdessä ne ongelmat kuitenkin usein tulee. Joistakin voi paljastua piirteitä myöhemmin, mutta useimmissa tapauksissa ne on ollut huomattuna jo aiemmin. Aina ei voi voittaa =)