te, kenellä taapero nukkuu vanhempien välissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Millaista lapsen uni siinä teidän keskessä on? Meillä 2v nukahtaa omaan sänkyynsä, mutta joka ikinen yö kävelee jossain vaiheessa meidän väliin nukkumaan ja nukkuu niin levottomasti, että oma nukkuminen kyllä loppuu siihen, kun tyttö tulee viereen.
Oon monta kertaa saanu esim. potkun silmään....potkii, kierii, "heittelehtii", todella levoton nukkuja...tuota kestää 1-3h, sit aamuyön nukkuu...
Onko tuo ihan normaalia...?

Meillä myös joka ainut yö jossain vaiheessa kipittää makkariin. Nukkuu kun tukki, mutta äiti ei sit nukukkaan. Tarvis vaan aina viedä takaisin omaan petiin mutta en mä viitsi nousta :ashamed:

Meidän 1.5v nukkuu omassa sängyssään 99%. Mut joskus kun on kipeä yms. niin on saanut tulla keskeen nukkumaan ja kyllä se niin on, että minä lähden sängystä viimeistään siinä vaiheessa kun poika nukahtaa. Niin on "menevää" nukkumista.

Olen tässä miettinyt, että millaiseen sänkyyn tota ollenkaan uskaltaa edes laittaa pinniksen jälkeen, kun pyörii niin paljon. Tippuu reunojen yli ihan varmasti.

Meillä 4v tekee samaa. Välillä nukkuu poikittain meidän jalkopäässä, välillä meidän välissä jne. Usein vien takaisin omaan sänkyynsä kesken yön, ja usein nukkuu siellä sitten aamuun asti. Mutta aika usein myös tulee sitten uudestaan meidän väliin. Väsymys :| Silti :heart:

Meillä aikalailla sama homma. Nukahtaa hyvin omaan sänkyyn, mut sit jossain vaiheessa kömpii meidän väliin. Ja tosiaan siinä saa sit olla varuillaan et millon tulee nyrkistä tai jalasta silmään. Sit aamuyön aikana rauhottuu.

Yleensä jos menee tosi levottomaksi toi meidän vieressä nukkuminen niin nostan pojan omaan sänkyyn takasi. Joskus menee sinne helpolla, joskus protestoi.

Meidän 2-v nukkuu vallan meidän välissä. Ja ihan koko yön. Sikeästi nukkuu, vaikka potkii ja pyörii ja hyörii. Nukkui koko vauva-ajan aina kesään saakka omassa sängyssään, mutta sitten oli kesällä kipeä, niin otettiin meidän väliin ja takaisin omaan sänkyyn ei ole suostunut. Pari kertaa on kokeiltu, mutta aina herää keskellä yötä ja tulee meidän sänkyyn... Oma+miehen unen läätu on kärsinyt tilanpuutteesta, joten kyllähän tässä olis pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja saada lapsi takaisin omaan sänkyyn.

no hyvä...kai tuo sit ihan normaali on ;) Tänään aamulla olin niin väsyny, että kiukkusin miehelle, että ei oo normaali tuo pentu, kun yöt riehuu...
Kun on tuo vauvakin yöllä ruokittavana...no, se syö kerran ja nukkuu omassa sängyssään onneks! (vielä)

Meillä nukkuu välillä niin monta lasta sängyssä että mies luovuttaa ja kömpii tyynynsä kanssa pojan sänkyyn. ;) Se on kyllä epäreilua, välillä olisi mun vuoro päästä nukkumaan!

Meidän lähes 2v tyttö nukahtaa hyvin omaan sänkyynsä, mutta jossain vaiiheessa yöllä haluaa tulla meidän väliin. Ja tämä siis toistuu joka yö. Itse nukun hyvin, mutta miestä häiritsee lapsen heiluminen siinä meidän välissä.

Yhteistyössä