Meillä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia tuon 4vuotiaan kanssa saaressa.Liivejä ei ole päällä kuin vesillä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Vauvan kanssa ei mitään ongelmaa. Pesuvettä saa siitä ympäröivästä järvestä mikä lämmitetään saunan padassa ja kun vauva ei syö kuin maitoa, niin ei ruokakaan ole ongelma. Ongelmia tulee kun lapsi on parivuotias ja on koko ajan juoksemassa "uimaan" ja lämmintä ruokaakin olisi saatava 4 kertaa päivässä.
Kenen lapsi syö 4 lämmintä ruokaa päivässä? :O Samaa ruokaahan ne lapset syö lomalla,kuin aikuisetkin + välipalaksi hedelmää, leipää tms... Ei meillä ainakaan lasten ruoka ole ollut koskaan reissuilla ongelmana millään tavalla..
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mua ainakin stressaa saarimökillä oleskelu enemmän kuin rentouttaa, juurikin kahden alle 5v. muksun vuoksi. Liivit päällä rannassa, joo, lapset hiki päässä kiukkuisina. Sinne laiturille veri vetää kummasti koko ajan! Ei ole matalaa rantaa vaan pudotus laiturilta mereen.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Meillä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia tuon 4vuotiaan kanssa saaressa.Liivejä ei ole päällä kuin vesillä
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Vauvan kanssa ei mitään ongelmaa. Pesuvettä saa siitä ympäröivästä järvestä mikä lämmitetään saunan padassa ja kun vauva ei syö kuin maitoa, niin ei ruokakaan ole ongelma. Ongelmia tulee kun lapsi on parivuotias ja on koko ajan juoksemassa "uimaan" ja lämmintä ruokaakin olisi saatava 4 kertaa päivässä.
Kenen lapsi syö 4 lämmintä ruokaa päivässä? :O Samaa ruokaahan ne lapset syö lomalla,kuin aikuisetkin + välipalaksi hedelmää, leipää tms... Ei meillä ainakaan lasten ruoka ole ollut koskaan reissuilla ongelmana millään tavalla..
No kyllä kaikki minun tuntemani pikkulapset syö kaksi kertaa päivässä puuroa ja lämpimän lounaan ja päivällisen. Aikuiset yleensä syö kylmän aamu- ja iltapalan ja voi pärjät kylmällä lounaallakin. Sähköttömässä mökissä ruuanlaitto on hankalampaa, varsinkin jos mäkistä ei löydy edes kaasua. En minä sitäkään ongelmana pidä, mutta tarkoitinkin verrattuna lapsen vauva-aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Meillä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia tuon 4vuotiaan kanssa saaressa.Liivejä ei ole päällä kuin vesillä
No sama juttu, mutta itse on "joutunut" koko ajan olemaan tosi haukkana vahtimassa. Ehkä siksi ei ole tapahtunut mitään tai ehkä olen liian tarkka...
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:ja muistuttaisin että kyllä lapsille voi opettaa miten käyttäydytään rannassa/laiturilla/veneessä. Minusta on väärin tehdä siitä vedestä joku iso mörkö ja peikko mitä pitää varoa hullun tavalla, sen sijaan että opetettaisiin lapsille mitä tehdä jos joutuu veden varaan tms. Mikä muu on nautittavampaa kun ihana mökkiloma veden ääressä. Pääsee lapset veteen touhuamaan ja totuttelemaan veteen, rantaleikit ja muut ihanat. Kuulostaa hyvältä minun mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:Alkuperäinen kirjoittaja bb:Vauvan kanssa ei mitään ongelmaa. Pesuvettä saa siitä ympäröivästä järvestä mikä lämmitetään saunan padassa ja kun vauva ei syö kuin maitoa, niin ei ruokakaan ole ongelma. Ongelmia tulee kun lapsi on parivuotias ja on koko ajan juoksemassa "uimaan" ja lämmintä ruokaakin olisi saatava 4 kertaa päivässä.
No kyllä kaikki minun tuntemani pikkulapset syö kaksi kertaa päivässä puuroa ja lämpimän lounaan ja päivällisen. Aikuiset yleensä syö kylmän aamu- ja iltapalan ja voi pärjät kylmällä lounaallakin. Sähköttömässä mökissä ruuanlaitto on hankalampaa, varsinkin jos mäkistä ei löydy edes kaasua. En minä sitäkään ongelmana pidä, mutta tarkoitinkin verrattuna lapsen vauva-aikaan.
Meilläkin lapset kotona syö aamuisin ja iltaisin puuron, mutta lomalla on eri juttu... Kyllä jo pari vuotias syö leipää ihan hyvin nälkäänsä ja onhan niitä purkkipuuroja olemassa, jotka voi syöttää ihan "huoneenlämpöisenäkin", jos välttämättä haluaa puurossa pysyä.....
Ruuanlaittoon ei tosiaan sähköjä tarvita, jos siis osaa tuollaisissa olosuhteissa olla ja pelata.. Me ollaan tehty nuotiolla kaikkia mahdollisia ruokia, keitoista spagettiin ja jauhelihakastikkeeseen, sekä letuista kiisseliin... Puuronkin saa halutessaan keitettyä... Se ei kauaa kestä,kun pari desiä vettä kiehuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:ja muistuttaisin että kyllä lapsille voi opettaa miten käyttäydytään rannassa/laiturilla/veneessä. Minusta on väärin tehdä siitä vedestä joku iso mörkö ja peikko mitä pitää varoa hullun tavalla, sen sijaan että opetettaisiin lapsille mitä tehdä jos joutuu veden varaan tms. Mikä muu on nautittavampaa kun ihana mökkiloma veden ääressä. Pääsee lapset veteen touhuamaan ja totuttelemaan veteen, rantaleikit ja muut ihanat. Kuulostaa hyvältä minun mielestäni.
Ihan totta tuokinMeillä vaan noita lapsia on useampi, niin pienimpien kanssa ollaan haluttu pelata varman päälle, ettei mitään satu.. Heti, kun on olut pomminvarmaa, että tietävät säännöt: rantaan/veteen ei ole mitään asiaa ilman aikuista, niin liiveistä on luovuttu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:Ja meillä on noilla taapero/leikki-ikäisillä kokoajan pelastusliivit päällä ulkona ollessa juuri sen takia, ettei tarvitse hysteerisesti pelätä, että juoksevat mereen/järveen ja hukkuvat...
Onko noi liivit lasten mielestä kivat pitää päällä kesähelteellä? Tuskin.
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:Ja meillä on noilla taapero/leikki-ikäisillä kokoajan pelastusliivit päällä ulkona ollessa juuri sen takia, ettei tarvitse hysteerisesti pelätä, että juoksevat mereen/järveen ja hukkuvat...
No ajattelepa että sulla olisi nuo 2-, 5- ja 7- vuotiaat, joista välttämättä kukaan ei osaa vielä uida. Vahdi niitä sitten samalla kun imetät.
Veneessä ne on kumminkin oltava, ja hiostaa ne sielläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kotikokki:Ja meillä on noilla taapero/leikki-ikäisillä kokoajan pelastusliivit päällä ulkona ollessa juuri sen takia, ettei tarvitse hysteerisesti pelätä, että juoksevat mereen/järveen ja hukkuvat...
No ajattelepa että sulla olisi nuo 2-, 5- ja 7- vuotiaat, joista välttämättä kukaan ei osaa vielä uida. Vahdi niitä sitten samalla kun imetät.
Veneessä ne on kumminkin oltava, ja hiostaa ne sielläkin.