Te kellä on autolainaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
30 000 kahdeksi vuodeksi, 1250 ?/kk, loppuu ensi maanantaina.

Teillä taitaa olla aika hyvät tulot, me ei pystyttäis maksaa tollasta erää kuukaudessa... mutta meillä on toki halvempi autokin eikä lainaa laisinkaa tollasia määriä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Teillä taitaa olla aika hyvät tulot, me ei pystyttäis maksaa tollasta erää kuukaudessa... mutta meillä on toki halvempi autokin eikä lainaa laisinkaa tollasia määriä.
Meillä oli useampi vaihto tuossa ja pienen vaunun osto, eikä enää ole asuntolainaa. Jos sitä olisi ollut, ei tuollaista lainaa olisi otettu. Nyt rykäistiin nopeasti laina pois.
:)

Meillä oli useampi vaihto tuossa ja pienen vaunun osto, eikä enää ole asuntolainaa. Jos sitä olisi ollut, ei tuollaista lainaa olisi otettu. Nyt rykäistiin nopeasti laina pois.
:)

Joo onhan se mukava maksaa mahd nopeaan pois jos vaan pystyy, ei mee korkoja niin paljon. Meillä kans tarkoitus lyhentää niin nopeassa tahdissa kuin mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kovasti teillä on kyllä autolainoja! :O

Aika monella on se tilanne että kunnon autoa ei saa ilman lainaa... harva pystyy käteisellä maksaa jotain 15-20 tonnin autoa. Oletko itse autoton vai niin hyvätuloinen että 20 tonnia on pikkujuttu?

Aika monella on se tilanne että kunnon autoa ei saa ilman lainaa... harva pystyy käteisellä maksaa jotain 15-20 tonnin autoa. Oletko itse autoton vai niin hyvätuloinen että 20 tonnia on pikkujuttu?

Olen rahaton, sanotaan näin. Jonnilainen kottero löytyy, mutta en vaan hirviäis ottaa isoa autolainaa :/

Säästää rahaa, samahan se millä sitä ennen ajelee...

Säästää rahaa, samahan se millä sitä ennen ajelee...

Monella perustyöläisellä menee kyllä niin kauan säästää joku 15 tonnia, että mites toimitaan se väli siinä kun kuitenkin töihin pitää päästä jollain ja viemään lapsia hoitoon ja takas? Itse ajattelin just että joo säästetään, että mitäs väliä sitä on millä sitä ennen ajelee. Ostettii käteisellä vanha kottero joka oli ihan oikeesti vähintään joka toinen kk rikki ja aina korjaamolla. Lopuksi syttyi palamaan ja jäätiin kokonaan ilman autoa. Silloin todettiin, että parempi ottaa velaksi heti kunnon auto kun aika hyvä tuuri on, että sais pari tonnia maksavan, kestävän auton.

Itselle henk koht auto on vain kapine jolla pääsee pisteestä a pisteeseen b ja merkki, ikä ym on sivuseikka. Mutta yhden ominaisuuden vaadin: auton pitää olla kestävä ja luotettava. Oman kantapään kautta oon oppinu että vanhat halvat autot on harvemmin sellaisia...

Yhteistyössä