K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:30 000 kahdeksi vuodeksi, 1250 ?/kk, loppuu ensi maanantaina.
Meillä oli useampi vaihto tuossa ja pienen vaunun osto, eikä enää ole asuntolainaa. Jos sitä olisi ollut, ei tuollaista lainaa olisi otettu. Nyt rykäistiin nopeasti laina pois.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:30 000 kahdeksi vuodeksi, 1250 ?/kk, loppuu ensi maanantaina.
Teillä taitaa olla aika hyvät tulot, me ei pystyttäis maksaa tollasta erää kuukaudessa... mutta meillä on toki halvempi autokin eikä lainaa laisinkaa tollasia määriä.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Meillä oli useampi vaihto tuossa ja pienen vaunun osto, eikä enää ole asuntolainaa. Jos sitä olisi ollut, ei tuollaista lainaa olisi otettu. Nyt rykäistiin nopeasti laina pois.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:30 000 kahdeksi vuodeksi, 1250 ?/kk, loppuu ensi maanantaina.
Teillä taitaa olla aika hyvät tulot, me ei pystyttäis maksaa tollasta erää kuukaudessa... mutta meillä on toki halvempi autokin eikä lainaa laisinkaa tollasia määriä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovasti teillä on kyllä autolainoja! :O
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovasti teillä on kyllä autolainoja! :O
Aika monella on se tilanne että kunnon autoa ei saa ilman lainaa... harva pystyy käteisellä maksaa jotain 15-20 tonnin autoa. Oletko itse autoton vai niin hyvätuloinen että 20 tonnia on pikkujuttu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovasti teillä on kyllä autolainoja! :O
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovasti teillä on kyllä autolainoja! :O
Aika monella on se tilanne että kunnon autoa ei saa ilman lainaa... harva pystyy käteisellä maksaa jotain 15-20 tonnin autoa. Oletko itse autoton vai niin hyvätuloinen että 20 tonnia on pikkujuttu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovasti teillä on kyllä autolainoja! :O
Säästää rahaa, samahan se millä sitä ennen ajelee...