te kellä lapset osapäivähoidossa siis 2-3pvä/vko ja itse kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Siis te jotka olette vauvan/muiden lasten kanssa kotona ja vanhin(?) lapsi päiväkodissa osa-aikaisena niin mitkä päivät viikosta lapsi on tarhassa? Kun mietin tässä, että kannattaako lapsi laittaa 2päiväksi peräkkäin esim. ma ja ti tai sit erikseen et ke ja pe jne.

Meillä poika pääsääntöisesti hoidossa ma, ti ja to. Ja siksi juuri noi päivät, koska mies ei silloin tule illalla kotiin (reissutöissä). Musta kiva pitää kotona joko ma tai pe siksi, että tulee lapselle sellainen "pidennetty viikonloppu":

Meillä oli esikoinen vuoden ti ja ke puolipäivähoidossa kun olin kuopuksen kanssa kotona. Vein hoitoon klo 8 ja hain pois ruokailun jälkeen klo 11.30. Tyttö oli silloin 3v.

meille sanottiin pk:sta että niitä päiviä voi vaihdella viikottain ja suosittelivatkin niin tekemään koska esim. tuolla päikyssä on jumpat aina torstaisin, yhteislaulutilaisuudet perjaintaisin jne jne.ja meillä sopimus 12pvää /kk.

meillä tämä systeemi alkaa vasta elokuussa, joten en sen tarkemmin vielä ole ottanut selvää siitä miten ko. päiväkodissa noi päivät sovitaan. oon tosiaan kuullu et joissain sovitaan viikoittain noi päivät joissain kuukausittain ja joissain sit ihan kiinteet päivät ympäri kauden.

luulen et maksut menee päivien mukaan, en kyllä osaa tarkkaan sanoa kun ei tosiaan ole vielä ajankohtaista meillä. jos tosiaan ois noin et on puolet kk hoidossa niin kai se maksukin on sit puolet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
luulen et maksut menee päivien mukaan, en kyllä osaa tarkkaan sanoa kun ei tosiaan ole vielä ajankohtaista meillä. jos tosiaan ois noin et on puolet kk hoidossa niin kai se maksukin on sit puolet.

Ok, kun olen osa-aika töissä ja ajattelin lapsille hommata tarhapaikan, mut kun en joka päivä sitä tarvi, niin ois turhaa et lapset siel joka päivä ois, mutta en kummiskaan viitsi maksaa koko ajalta, koska sitten en periaatteessa tekis mitään voittoa kun olen töissä..

Ok, kun olen osa-aika töissä ja ajattelin lapsille hommata tarhapaikan, mut kun en joka päivä sitä tarvi, niin ois turhaa et lapset siel joka päivä ois, mutta en kummiskaan viitsi maksaa koko ajalta, koska sitten en periaatteessa tekis mitään voittoa kun olen töissä..[/quote]

joo ei se missään tapauksessa se maksu mee kun niiltä varatuilta päiviltä.

Yhteistyössä