te keille tulee joulupukki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sukahu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sukahu

Aktiivinen jäsen
20.07.2007
1 025
0
36
koska tilasitte,ja paljonko maksaa?
me muutettiin juuri ja täällä uudessa kaupungissa ei ollut yhdenkään kaupan seinällä mitään ilmoituksia joulupukeista..eikä lehdessäkään..metsästettiin sitä pukkia sitten melkein 3viikkoo! niin ja tänään sit sain kaverini kaverilta numeron ja sieltähän se löytyi,tosin kaikki muut ajat oli varattuna paitsi 19.00-20.00..meillä on yleensä kaikki tytöt jo siihen aikaan nukkumassa..mutta otettiin se nyt kuitenkin ja makso vaan 20e,tosi halpa mielestäni ja kysyi iät,nimet yms..taidan jättää ens vuonnakin näin myöhäseen ton pukin hommaamisen! viime vuonna ja sitä edellisinä ollaan maksettu 80e :(

Ei ollut tarkoitus tilata pukkia, vaan sitten kaverin kanssa puhuessa selvisi että hänen sukulaisissaan on pukki ja muori.
35? olisi maksanut, sain kaverialennuksella 25?

Aattona sitten viiden jälkeen tulee pukki muorinsa kanssa. =)

mua vaan mietityttää että jaksaako noi neidit valvoo sinne 19.00 asti..kun yleensä menee nukkuun jo 18.00..no kai sitä kerran vuodessa saa valvoo pidempään jos jaksaa :)ja kuka nyt ei pukkia jaksais odottaa!

Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
mua vaan mietityttää että jaksaako noi neidit valvoo sinne 19.00 asti..kun yleensä menee nukkuun jo 18.00..no kai sitä kerran vuodessa saa valvoo pidempään jos jaksaa :)ja kuka nyt ei pukkia jaksais odottaa!

Siis oikeesti, minkäikäiset menee nukkuu klo18? Olen aika kade. :D Monelta herää?

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:

Siis oikeesti, minkäikäiset menee nukkuu klo18? Olen aika kade. :D Monelta herää?

no siis tytöt on nyt 2v5kk, 3v11kk ja 7v5kk, ja ne on mennyt ihan vauvasta asti siihen aikaan nukkumaan! niin ja heräillään siinä kl0:7.40. tänään poikkeus kun herättiin jo 7.10.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ollaan yleensä maksettu 40e, mutta päätettiin nyt koittaa pärjätä ilman

Lisäys: ensimmäisenä vuotena tilattiin tutun kautta ja sen jälkeen pukki on itse soittanut joka vuosi ja kysynyt tartteeko tulla käymään

no siis tytöt on nyt 2v5kk, 3v11kk ja 7v5kk, ja ne on mennyt ihan vauvasta asti siihen aikaan nukkumaan! niin ja heräillään siinä kl0:7.40. tänään poikkeus kun herättiin jo 7.10.

Ei ole totta :D SUlla on käynyt ihan huipputuuri kolmikon kohdalla.

Eli siis ekaluokkalainenkin menee kuudelta nukkumaan??? Meillä jäisi tosi pieneksi yhteinen aika kun ollaan molemmat vasta neljän - viiden välillä töistä kotona

Yhteistyössä