Te keillä useampi lapsi ? =)

Mietin tässä kuumeisesti että miten voi olla mahdollista että joka raskaus ajan ( neljä kertaa <3 ) Alussa oon ollu todella väsyny ja pahoinvoiva , nyt ei oireita olleskaan vaikka testi positiivinen ja 7 viikkon meneillään :O Tuleekos ne viiveellä vai pääsenkö tosiaan näin helpolla :D Niin että onkos muilla ollut näin ?

!
1. odottaissa oli aivan armoton väsy, eli kun tulin töistä kolmen-neljän välillä, niin kömmin sohvalle nukkumaan ja heräsin sen verran ilta kasin aikaan, kun mies tuli töistä ja juttelin hetken ja vaihdoin sänkyyn nukkumaan ja nukuin aamuun saakka. Huono olo vaivasi, mutten oksentanut. Jotkut hajut varsinkin laukaisi sen huonon olon.

2. olin hyvinkin virkeä, eikä mikään paha olo vaivannut. Saatoin yöllä valvoa ja lukea, kun ei vain nukuttanut, mutta silti jaksoin reippaana aamulla nousta =)

3. sanoinkin jo kaikille, että elimistö on tottunut tähän raskaanaoloon, kun enää ei tunnu missään ;) Jopa verenpaineet pysyi normi lukemissa =)

Onko sulla tyttöjä vai poikia?

..,..-
En osaa sanoa. Minulla 6 raskautta takana, ja jokainen jollain tavalla erilainen. Yhdestä etovampi olo, toisesta tajuton väsymys, sitten eräästä aivan kauhea närästys raskaustestistä alkaen, eräästä ei juuri mitään oireita jne.

"mutsi"
8 raskautta ja kaikki vähän erilaisia. Oikeastaan voisi kuitenkin sanoa, että kerta kerralta vähän helpompi...kaksi viimeisintä on ollut jo lähes huomaamattomia.

Ekassa alkuun oli kaikkea mahdollista.
Toisessa vain alkuun väsymystä.
Kolmannessa (kaksoset) oli kaikkea ihan liikaakin.
Ja nyt selvisin alkuun vain väsymyksellä. Aina en edes muista olevani raskaana, vaikka viikkoja 16. :) Ihanaa!

kokokokoko
mulla kaksi raskautta, joissa ei alussa juuri muuta ollut kuin väsymystä- ei pahoinvointia. kolmannen kanssa sitten yrjösin 16 viikkoa. että ylläreitä voi olla.

Yhteistyössä