Tyypillinen keskenkasvuisen kommentti. *haukottelee*Miten joku noin vanha on ottanut tuollaisen avataren, kuvitteletko että teissä on hieman jotain samaa?
Tyypillinen keskenkasvuisen kommentti. *haukottelee*Miten joku noin vanha on ottanut tuollaisen avataren, kuvitteletko että teissä on hieman jotain samaa?
Olipa jotenkin 8-luokkalainen vastaus. Oot jääny sille asteelle?Vietä loppupäiväs miettimällä sitä
No niin on kuvakin.Tyypillinen keskenkasvuisen kommentti. *haukottelee*
Jep. Kuvittelen näyttäväni juuri tuolta kuin toi mun avatar ja pukeudun noin myös live-elämässä. Yritän parhaani mukaan vielä joskus oppia yhdys sanat.Olipa jotenkin 8-luokkalainen vastaus. Oot jääny sille asteelle?
Ja mistä kohtaa?No niin on kuvakin.
Samassa harrastuksessa tavattiin, olin jo yli 30....Te keitä on siunattu tavallisella kunnon miehellä, olisi muutama kysymys:
Missä olette tavanneet miehenne? Minkä ikäisiä olitte? Minkälaisia olette itse?
Onkohan minulla enää toivoa. Edellinen suhteeni oli katastrofi, jonka tajusin liian myöhään ja se varjostaa nyt elämääni. Tai on pilannut elämäni. Saamatta jäi suurperhe ja omakotitalo kultaisella noutajalla. Olen tavallinen, normaalipainoinen ja ihan ok:n näköinen. Sinkkuutta kestänyt pian viisi vuotta. En tosin vietä viikonloppujani baarissa, siinäkö vika mahtaa olla...
Alan olla todella paskana tästä tosiasiasta. Pakko tilittää tänne kun en kehtaa kellekään ääneen sanoa.
Voi elämä sentään. Aloita vaikka lukemalla Rosie the Riveteristä, musta henkilöhahmona sopii loistavasti aikuisen naisen avatariksi.Sulla on ihan söpö ja normaali. En nauraisi, vaikka ajattelisitkin sisälläsi asuvan tuollaisen söpön hahmon, toisin kuin naurattaa, kun joku 5-kymppinen laittaa tuollaisen kuvan kuin tuo toinen kirjoittaja.
Toivottavasti osasin korjata tilanteen niin ettei sua enää ahdista.Sulla on ihan söpö ja normaali. En nauraisi, vaikka ajattelisitkin sisälläsi asuvan tuollaisen söpön hahmon, toisin kuin naurattaa, kun joku 5-kymppinen laittaa tuollaisen kuvan kuin tuo toinen kirjoittaja.
Huumorintajulla ilmeisesti onEn tiennytkään, että avatar-kuvilla on joku ikäraja
Tavallinen kunnon mies?Te keitä on siunattu tavallisella kunnon miehellä, olisi muutama kysymys:
Missä olette tavanneet miehenne? Minkä ikäisiä olitte? Minkälaisia olette itse?
Onkohan minulla enää toivoa. Edellinen suhteeni oli katastrofi, jonka tajusin liian myöhään ja se varjostaa nyt elämääni. Tai on pilannut elämäni. Saamatta jäi suurperhe ja omakotitalo kultaisella noutajalla. Olen tavallinen, normaalipainoinen ja ihan ok:n näköinen. Sinkkuutta kestänyt pian viisi vuotta. En tosin vietä viikonloppujani baarissa, siinäkö vika mahtaa olla...
Alan olla todella paskana tästä tosiasiasta. Pakko tilittää tänne kun en kehtaa kellekään ääneen sanoa.
No kyllä 51v on aivan liian vanha vauvan isäksi, se nyt on vaan fakta. Vaikka ois kuinka hyvässä kunnossa, niin nuoremmat sporttiset ja salskeat kolmikymppiset menevät edelle. 51v on jo pappaikäinen ollut KAUAN. Asia on sinulle selvästi arka, enkä ihmettele.Baarissa. Olimme toisemme tienneet jo vuosia, mutta ei oltu edes tuttavia. Täällä pienellä paikkakunnalla tietää monia ihmisiä ulkonäöltä ja ehkä nimeltä. "Virallisesti" tavatessamme mä olin 33v. ja mies 47v. Nyt neljä vuotta myöhemmin naimisissa ja yritämme yhteistä lasta. Mulla ennestään yksi lapsi ja miehellä kolme.
Eikä tarvitse tulla soittamaan suutaan miehen iästä ja siitä, että on liian vanha isäksi. Mies on fyysisesti paremmassa kunnossa kuin moni muu nuorempi mies. Lisäksi mies on kyllä osallistuva eli mahdollisen vauvan hoito ei jää yksin mun vastuulle.
Missä iässä pappaikä alkaa?No kyllä 51v on aivan liian vanha vauvan isäksi, se nyt on vaan fakta. Vaikka ois kuinka hyvässä kunnossa, niin nuoremmat sporttiset ja salskeat kolmikymppiset menevät edelle. 51v on jo pappaikäinen ollut KAUAN. Asia on sinulle selvästi arka, enkä ihmettele.
40-45 vMissä iässä pappaikä alkaa?
Ahah, ok. Jotkut miehet alkavat vasta tuossa iässä lisääntymään. Jotkut aloittavat toisen kierroksen. Toki jotkut myös saavat tuon ikäisinä lastenlapsia, mutta luulen sen joukon olevan vähenemään päin.40-45 v
Kyllä on ajat muuttuneet. Itse en pitänyt omaa ukkiani pappana vielä 50v päivilläkään kun itse olin alle kouluikäinen ja oma isä alkaa nyt pappaantua kun mittarissa on 72. Huikea romahdus yhdessä sukupolvessa.40-45 v
Mies, jolla on jokseenkin samanlaiset arvot ja elämäntapa kuin naisella. Kysymys on siis hyvä, koska "tavallinen kunnon" on kovin yksilöllinen.Miten määritellään tavallinen kunnon mies?
Näääh, en mä ole erityisen kiinnostunut miehistä.Mies, jolla on jokseenkin samanlaiset arvot ja elämäntapa kuin naisella. Kysymys on siis hyvä, koska "tavallinen kunnon" on kovin yksilöllinen.
Tässä tavallinen kunnon miesehdokas Mörkölle?
Sitten meissä on jotakin yhteistä, minuakaan eivät miehet kiinnostaNäääh, en mä ole erityisen kiinnostunut miehistä.