ap
kuinka monta vuotta ikäeroa on? Millaista muiden suhtautuminen on ollut asiaan? Erityisesti kiinostaisi nyt ne keillä mies on vanhempi.
no oletpas sinä erikoinen ja ihmeellinen!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No joku 7 tai 9 vuotta ei edes ole mikään kovin ihmeellinen ikäero. Kyllä silloon mennään pitkälle yli 10 vuoden, kun puhutaan isoista ikäeroista.
Mä itte olen seurustellut 19 vuotta vanhemman kanssa ja kyllä sitä jotkut ihmetteli.
Ai jaa mä päden tuolla!Alkuperäinen kirjoittaja kaikella sitä pitääkin päteä...:no oletpas sinä erikoinen ja ihmeellinen!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No joku 7 tai 9 vuotta ei edes ole mikään kovin ihmeellinen ikäero. Kyllä silloon mennään pitkälle yli 10 vuoden, kun puhutaan isoista ikäeroista.
Mä itte olen seurustellut 19 vuotta vanhemman kanssa ja kyllä sitä jotkut ihmetteli.
Noinpäin sitä varmaan ihmetellään enemmän kuin että mies olisi 10 vuotta vanhempi. Edelleen pidetään jotenkin ihmeellisenä sitä, että nainen on vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:vaikka haluttiin toisinpäin niin meillä on kymmenen vuotta ikäeroa ja minä olen se vanhempi. Aluksi ihmeteltiin sitä muttei enää.
Voi elämä.... minä minä minäAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No joku 7 tai 9 vuotta ei edes ole mikään kovin ihmeellinen ikäero. Kyllä silloon mennään pitkälle yli 10 vuoden, kun puhutaan isoista ikäeroista.
Mikä sun ongelma on? Mä kerroin oman mielipiteeni ja sen kuinka paljon vanhemman kanssa olen seurustellut. Mitä sitten? Oletko sä kenties erään palstalaisen kaveri ja nyt sitten raasu yrität nokkia mua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi elämä.... minä minä minäAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No joku 7 tai 9 vuotta ei edes ole mikään kovin ihmeellinen ikäero. Kyllä silloon mennään pitkälle yli 10 vuoden, kun puhutaan isoista ikäeroista.
Ja huom. meilläkin VAIN se 8,5vee ikäeroa, mut yhdessä edelleen 12vuotta siis. Samaa ei varmaan voi sanoa..?
En ole. Ja mua vaan niiiiiiin sapettaa, et jonkun tarvii ilmoittaa että ei se ja se ole vielä iso ikäero. No jonkun mittakaavan mukaan on. Loppu. Piste.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mikä sun ongelma on? Mä kerroin oman mielipiteeni ja sen kuinka paljon vanhemman kanssa olen seurustellut. Mitä sitten? Oletko sä kenties erään palstalaisen kaveri ja nyt sitten raasu yrität nokkia mua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi elämä.... minä minä minäAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No joku 7 tai 9 vuotta ei edes ole mikään kovin ihmeellinen ikäero. Kyllä silloon mennään pitkälle yli 10 vuoden, kun puhutaan isoista ikäeroista.
Ja huom. meilläkin VAIN se 8,5vee ikäeroa, mut yhdessä edelleen 12vuotta siis. Samaa ei varmaan voi sanoa..?
No voi herramunjee. Se oli MUN mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole. Ja mua vaan niiiiiiin sapettaa, et jonkun tarvii ilmoittaa että ei se ja se ole vielä iso ikäero. No jonkun mittakaavan mukaan on. Loppu. Piste.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mikä sun ongelma on? Mä kerroin oman mielipiteeni ja sen kuinka paljon vanhemman kanssa olen seurustellut. Mitä sitten? Oletko sä kenties erään palstalaisen kaveri ja nyt sitten raasu yrität nokkia mua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi elämä.... minä minä minäAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No joku 7 tai 9 vuotta ei edes ole mikään kovin ihmeellinen ikäero. Kyllä silloon mennään pitkälle yli 10 vuoden, kun puhutaan isoista ikäeroista.
näinhän se onAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Noinpäin sitä varmaan ihmetellään enemmän kuin että mies olisi 10 vuotta vanhempi. Edelleen pidetään jotenkin ihmeellisenä sitä, että nainen on vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:vaikka haluttiin toisinpäin niin meillä on kymmenen vuotta ikäeroa ja minä olen se vanhempi. Aluksi ihmeteltiin sitä muttei enää.
Just näin!Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:Meillä liki 10 vuotta ikäeroa (mies siis vanhempi) eikä sitä kukaan ihmetellyt eikä se näin käytännössä, tavallisessa arjessa mitenkään tunnu. Korneimmalta ajatus ikäerosta tuntuu, kun miettii että mies ollut armeijassa silloin minä olin kolmannella luokalla koulussa